کد خبر: ۳۷۶۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷
بانک پارسیان؛ نسخه جدیدی از نرم‌افزار تاپ شرکت پککو که قابلیت‌های جدید و متنوعی دارد، عرضه شد.
به گزارش روابط عمومی بانک پارسیان به نقل ازروابط عمومی شرکت پککو، قابلیت‌های تنوع این نرم‌افزار باعث شده تا پرداخت‌های روزمره برای کاربر به کاری لذت بخش، امن و راحت تبدیل می‌شود.
این نسخه قابلیت‌هایی مانند خرید بسته اینترنتی، خرید طرح ترافیک، دعوت از دوستان باقابلیت دریافت امتیاز و شرکت در قرعه‌کشی پورشه و بسیاری از خدمات دیگر را دارد و نسبت به گذشته خدمات بهتری به کاربر خود ارائه می‌کند.
همچنین هر کاربر با نصب تاپ 13 می تواند500 امتیاز ویژه دریافت کند و برنده پورشه باشد.
افراد با نصب این نرم‌افزار، فعالسازی و استفاده هرچه بیشتر از آن، در جشنواره تاپ‌ترین‌ها و کمپین پورشه شرکت می‌کنند و همچنین با استفاده از این نرم‌افزار ماهانه می‌توانند از جایزه ویژه و بیش از یکصد میلیون تومان جایزه دیگر و به ویژه در قرعه‌کشی یک دستگاه پورشه ماکان نیز شرکت کنند.
لازم به ذکر است که اولین قرعه‌کشی این نرم‌افزار در پایان پاییز 95 برگزار خواهد شد و افراد با نصب تاپ و افزایش تراکنش می توانند شانس خود را در دریافت جایزه ماهیانه و بردن یک دستگاه پورشه امتحان کنند.
این اپلیکیشن پرداخت موبایلی با قابلیت کار بر روی بسترهای اینترنت و USSDبرای سیستم عامل‌های آندروید و IOS ارائه شده و از جمله خدمات آن می‌توان به خرید طرح ترافیک، خرید بسته اینترنتی، خرید شارژ هر 3 اپراتور تلفن همراه، کمک به مؤسسات خیریه سراسر کشور، پرداخت جرایم راهنمایی و رانندگی و نمایش موجودی سیم کارت اعتباری در محیط نرم افزار اشاره کرد.
از جمله دیگر خدمات این نرم‌افزار امکان مشاهده سوابق تراکنش‌ها در هر زمان، پرداخت قبض تلفن همراه با قبض پیامکی، استعلام قبض میان‌دوره و پایان دوره خطوط دائمی همراه اول، استعلام قبض پایان دوره تلفن ثابت، اطلاع رسانی خودکار قبوض سیم کارتهای همراه اول، تلفن ثابت و برق به محض دریافت پیامک قبض و اعلام صدور قبض جدید برق با یکبار وارد کردن شناسه قبض است.
با نرم افزار تاپ می‌توان قبوض و کارت‌های خود را مدیریت کرد و همچنین منویی مخصوص برای دارندگان کارتخوان دارد.
همچنین کاربران می‌توانند با هر تراکنش پرداخت، بازی کردن و دعوت از دوستان و دریافت امتیاز ویژه شانس خود را در قرعه کشی پورشه افزایش دهند.
شایان ذکر است؛ نسخه جدید این نرم افزار در نمایشگاه تلکام 2016، با حضورآقای مهندس قنبریان مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان و آقای کاشانی مدیرعامل شرکت خدمات اول رونمایی گردید.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
0
0
سلام جوایز شما خیلی خوبن انشاالله کسانی که واقعا بهش نیاز دارن برنده بشن .باتشکرازدست اندرکاران اپلیکیشن تاپ وسامانه*۷۰۸#سامانه پککوتجارت بانک پارسیان از زحمات شمامتشکریم.
نام:
ایمیل:
* نظر: