کد خبر: ۳۷۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶
لوح فشرده ویژه ماه محرم و نکوداشت مقام والای شهدای کربلا تحت عنوان "هفتاد و سومین نفر" با حمایت شرکت «نگین گردشگری ایرانیان»، از شرکت‌های عضو گروه مالی گردشگری، منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی گروه مالی گردشگری، این محصول فرهنگی که مضامین عاشورایی و مرثیه‌خوانی حضرت سیدالشهدا و هفتاد و دو تن از یاران باوفایش را به شکلی نفیس و با در نظر گرفتن نیازهای فرهنگی جامعه مورد توجه قرار داده است، ادای دینی به حماسه‌آفرینان کربلا با تأکید بر نگاه فرهنگی حاکم بر واقعه شهادت امام حسین(ع) و یارانش تلقی می‌شود و شرکت نگین گردشگری ایرانیان، در راستای عمل به وظایف خود در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، اقدام به حمایت از تولید این اثر نفیس کرده است.

نمایش عاشورایی "هفتاد و سومین نفر" با اجرای حامد بهداد ، بهروز رضوی و همچنین هنرمندی شهاب حسینی و نویسندگی یاسین حجازی و کارگردانی رضا اقتصادی تهیه شده است .

گفتنی است حمایت از محصولات فرهنگی و ملی و ایفای نقش در حوزه‌های آمیخته با فرهنگ اسلامی- ایرانی، همواره از دغدغه‌ها و اولویت‌های نهادهای اقتصادی گروه مالی گردشگری است و پیش از این هم موارد متعددی از این حمایت‌ها با هدف ترویج شعائر دینی و بزرگداشت رخدادهای مهم ملی صورت گرفته است.


نام:
ایمیل:
* نظر: