کد خبر: ۳۷۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲
عضو هيأت مديره بانك كشاورزي:
همايش كارشناسان حقوقي بانك كشاورزي طي روز هاي 27 و 28 مهر ماه و با حضور مهندس داور ماهي كار عضو هيأت مديره در مركز آموزش بابلسر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی ، در این همایش مهندس ماهي كار ، بخش حقوقي را از اثرگذارترين بخش هاي بانك بر شمرد و نقش حوزه حقوقي در انجام بهينه تعاملات بين بانك و مشتري را بسيار برجسته ارزيابي كر. 
عضو هيأت مديره بانك افزود: هر جا سخن از حق و حقوق و منافع بانك است و يا صحبت از نظم دادن ارتباط بين بانك و مشتري است ، اين حوزه ، حضور جدي و فعالي دارد .
مهندس ماهي كار ،ضمن بيان اوصاف و ويژگي هاي برجسته كارشناسان حقوقي اضافه كرد: كارشناسان حقوقي بانك كشاورزي از دانش روز برخوردار هستند و تدبير ، نوآوري ، انصاف ، نظم و پيگيري را سرلوحه كارشان قرار داده اند .
وي ادامه داد : پيشگيري قبل از درمان از جمله اصولي است كه همواره كارشناسان حقوقی بانك به آن اعتقاد داشته و عمل كرده اند. به عبارت ديگر ، همكاران بخش وحوزه حقوقي ، عمود خيمه قدرتمند بانك در عرصه خدمت رساني به مشتريان محسوب مي شوند .
عضو هيأت مديره بانك کشاورزی در پايان ، به انتظار بانك از كارشناسان حقوقي در زمينه نقش آنان در تنظيم قرارداد ها و تفاهم نامه ها ، وصول مطالبات با تأكيد بر معوقات ، پيگيري پرونده هاي اجرايي ، تعامل بيش از پيش با حوزه اعتباري ، لحاظ ريسك وثائق براي استيفاي حقوق بانك ، ارائه مشاوره به مشتريان متناسب با نياز آنان ، تلاش براي تقويت برند بانك ، آگاهي بخشي به همكاران درباره عقود اسلامي ، استفاده از ظرفيت هاي بخش خصوصي با لحاظ اصول مرتبط، رعايت ضوابط و مقررات اشاره شده در آئين نامه معاملات ، توجه جدي به ماده 16 قانون رفع موانع توليد درباره الزام به فروش املاك تمليكي اشاره كرد و افزود: اميدواريم با وحدت و همدلي ، بتوانيم در پايان سال مالي به اهداف متعالي بانك دست پيدا كنيم.

نام:
ایمیل:
* نظر: