کد خبر: ۳۸۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴
همایش بین المللی برنامه ریزی استراتژیک، ششم و هفتم آبان ماه مصادف با ۲۷ و ۲۸ اکتبر ۲۰۱۶ با حمایت شرکت بیمه معلم در تهران مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بیمه معلم، برایان تریسی سخنران مشهور در این همایش دو روزه با محور «خلق مدل های جدید کسب و کار» برای حاضران صحبت کرد. این همایش دو اتفاق ویژه شرکت بیمه معلم هم داشت.
دکتر سید مهرداد هاشمی، مشاور ارشد مدیرعامل بیمه معلم در جمع حاضران در همایش سخنرانی کرد که مورد استقبال قرار گرفت.
وی در سخنرانی خود با اشاره به این که ايرانيان از قديم استراتژيست بوده اند و مهمترين مفاهيم استراتژيك در وصبت نامه داريوش آمده است، گفت: اقدامات بي نظير استراتژيك امير كبير، نمونه ديگر از تاريخ پر افتخار ماست.
دکتر هاشمی ادامه داد: ما در شركت بيمه معلم به شايستگي به موضوع برنامه ريزي استراتژيك و نحوه اجرا و پايش آن پرداخته ايم.
اما مهمترین اتفاق در این همایش، دریافت جایزه تعالی برایان تریسی توسط جناب آقای محمد ابراهیم تحسیری مدیرعامل شرکت بیمه معلم بود.
در این همایش دو روزه، چندین نفر از معاونین مدیرعامل، مدیران و مشاوران ارشد، روسای شعب و همکاران ستادی شرکت بیمه معلم حضور داشتند و از راهکارهای ارائه شده توسط برایان تریسی برای بهبود کسب و کار بهره بردند.
در حاشیه این همایش، غرفه شرکت بیمه معلم برپا بود و با استقبال بسیار خوب بازدیدکنندگان مواجه شد. برخی فعالان صنعتی طی دو روز همایش در غرفه بیمه معلم حضور پیدا کرده و با مدیران شرکت به مذاکره پرداختند.

نام:
ایمیل:
* نظر: