کد خبر: ۳۸۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲
کریمی عضو هیأت مدیره: بانک ملی ایران متعلق به عموم مردم و دولت می‌باشد و همکاران ما در سراسر کشور با افتخار خدمات بانک را به مردم ارائه می‌نمایند.
کریمی عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران در مراسم بازگشایی مجدد شعبه سی متری جی ضمن قدردانی از مشتریان این بانک گفت: بانک ملی ایران متعلق به عموم مردم و دولت می‌باشد و همکاران ما در سراسر کشور با افتخار خدمات بانک را به مردم ارائه می‌نمایند.
در این مراسم که رحیمی مدیر امور شعب تهران، کاظمی رئیس اداره امور شعب جنوب تهران و جمعی از مشتریان و کسبه منطقه شعبه سی متری جی نیز حضور داشتند، عضو هیأت مدیره افزود: ما معتقدیم همانطور که خدمات باید به بهترین شکل به مردم ارائه گردد، محیط شعبه نیز می‌بایست به زیباترین شکل و در شأن مشتریان بانک ملی ایران باشد.
 کاظمی رئیس اداره امور شعب جنوب تهران نیز ضمن قدردانی از حمایت‌های مدیریت بانک و تلاش‌های اداره کل مهندسی و املاک گفت: شعبه سی متری جی که در سال 1347 تاسیس گردیده از شعب قدیمی بانک می‌باشد که مطمئناً این قدمت در کنار نوسازی انجام شده می‌تواند بیش از پیش رضایت مشتریان و مردم شریف این منطقه را جلب نماید. 
همچنین عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران به مناسبت نودمین سالروز تأسیس بانک کارگشایی از شعبه مرکزی این بانک بازدید کرد. 
در این بازدید که مدیر امور شعب تهران و رئیس اداره امور شعب جنوب تهران وی را همراهی می‌کردند، کریمی ضمن بررسی نحوه عملکرد کارکنان و گفت‌و‌گو با تعدادی از مراجعین، میزان رضایتمندی مشتریان را جویا و دستورات لازم را جهت ارائه خدمات بهتر صادر کرد. در این بازدید کارکنان شعبه مذکور مورد تشویق و تقدیر عضو هیأت مدیره قرار گرفتند.

نام:
ایمیل:
* نظر: