کد خبر: ۳۸۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸
مدیر کل بازرسی و حسابرسی بانک مهر اقتصاد در نشست حسابرسی سال 94 شعب استان سیستان و بلوچستان گفت: هدف اصلی این اداره کل صیانت از ارزش های بانک و کارکنان آن است.
به گزارش روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان سیستان و بلوچستان، محسن منشوری سبزوار  - مدیر کل بازرسی و حسابرسی بانک – در این نشست با بیان مطلب فوق، بررسی صحت اجرای ضوابط و مقررات بر اساس چارچوب های ابلاغی بانک و شناسایی نقاط قوت و ضعف در ارائه خدمات به مشتریان در سیستم بانکی را از وظایف عمده این اداره کل دانست.
مدیر کل بازرسی و حسابرسی تصریح کرد: رعایت و اجرای دستور العمل ها در کنار مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع، از مهم ترین مولفه هایی است که باید سرمایه انسانی بانک به آن توجه جدی داشته باشند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: همواره پیشگیری بهتر از درمان است بنابراین در بانک مهر اقتصاد در کنار درمان، تدوین و طراحی ساز و کارهای پیشگیرانه نیز مد نظر قرار گرفته است.
مدیرکل بازرسی و حسابرسی بانک خاطر نشان کرد: استان سیستان و بلوچستان دارای قابلیت های و ظرفیت های فراوانی است به همین منظور به دنبال طراحی محصولی جدید برای جامعه بزرگ اهل سنت در این استان هستیم.
در ادامه ناصر شهرکی - رئیس اداره امور شعب استان سیستان و بلوچستان – گزارشی از عملکرد 7 ماهه استان در حوزه های مختلف منابع، مصارف و معوقات ارائه نمود و با اشاره به جایگاه  بازرسی و حسابرسی در بانک ها افزود: راه موفقیت و سربلندی در چرخه های پر تلاطم اقتصادی و گره گشایی از مشکلات معیشتی مردم جز با رعایت تمامی ضوابط و مقرارت ابلاغی میسر نخواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: