کد خبر: ۳۸۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵
دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک انصار: توسعه فناوری های اطلاعاتی در شبکه بانکی می‌تواند به پررنگ شدن نقش بانک ها در توسعه اقتصادی کشور کمک کند.
دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک انصار طی سخنانی که در نشست سالیانه توسن در هتل اسپیناس پلاس ایراد شد، ضمن ابراز رضایت از خدمات فنی این شرکت در توسعه کسب وکار بانک انصار گفت: توسعه فناوری های اطلاعاتی در شبکه بانکی می‌تواند به پررنگ شدن نقش بانک ها در توسعه اقتصادی کشور کمک کند. 
به گزارش اداره کل روابط عمومی وتبلیغات ، مدیرعامل بانک انصار به نتایج تحقیقات بین المللی سال 2011 و جابجایی 70 درصدی مشتریان بانکها و پرخطرشدن جذب آنان اشاره و پس از آن به چالش های موجود در شبکه بانکی کشور و پیامدهای ناشی از جنگ قیمت ها در جذب سپرده گذاران اشاره کرد و افزود: مسابقه قیمتها تداوم کار اصلی بانکها را با اختلال مواجه کرده و کسب سود در هسته تجاری بانکها را با دشواری های فراوان رو به رو ساخته است.
دکتر ابراهیمی سپس افزود: کلیدموفقیت بانک ها مدیریت همزمان مشتری، تکنولوژی و تولیدمحصول است که باید به صورت توأم صورت گیرد و سیستم بانکی به دنبال ایجاد مدیریت فرایند کسب وکار به عنوان ابزاری اثربخش وپویا برای توسعه زنجیره ارزش در حوزه واسطه گری مالی باشد. وی افزود: اگر بر ( core business) بانکی تمرکز داشته باشیم و زمینه شخصی سازی خدمات نوین را با سرعت فراهم کنیم، می توانیم شبکه بانکی را از بن بست کنونی در توسعه کسب وکار بانکی خارج کنیم.
مدیرعامل بانک انصار در پایان، سیستم مدیریت فرایندهای کسب‌وکار (BPMS) براساس زیرساخت معماری سرویس گرا را ابزاری برای افزایش انعطاف پذیری و برتری عملیاتی دانسته که رقابت پذیری بانک ها را افزایش می دهد و باعث انعطاف پذیری در تولید محصول و پاسخگویی پرشتاب در بستر سرویس گرای ( core business) می‌شود.
شایان ذکراست که‌سیستم مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار (Business Process Management System) که به اختصار BPMS نامیده می شود، یک مجموعه نرم افزاری و سیستماتیک است که برای تعریف، مدیریت، بررسی و بهینه سازی محصولات بانکی به کارگرفته شده که موجب واکنش سریع بانکها به نیاز مشتریان می شود . 
نام:
ایمیل:
* نظر: