کد خبر: ۳۸۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲
محمدرضانجفي شعاع مدير شعب استان ايلام بانک قرض الحسنه مهر ایران بر نقش بی بدیل بازاریابی و نظام مند نمودن فرآيندهاي ارتباط با مشتريان در جذب منابع قرض الحسنه پایدار تاکید کرد.
به گزارش اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، مدیریت شعب استان ایلام با اقدامات مناسب انجام شده در 6 ماه ابتدای سال 95 عملکرد مطلوبی در بخش جذب منابع، بازاریابی و وصول مطالبات از خود ارائه نموده است به نحوی که منابع قرض الحسنه استان نسبت به انتهای سال 94 قریب به 31 درصد رشد داشته و همچنین در ارزیابی های صورت گرفته توانسته است با کاهش قابل قبول مطالبات، جزء استان های برتر مطرح شود.
بر همین اساس گفتگویی با محمدرضانجفي شعاع مدير شعب استان ايلام داشته ایم تا از نزدیک با علل موفقیت و نیز سایر فعالیت های انجام شده در مدیریت آن استان آشنا شویم.
نجفی شعاع با اشاره به تشکیل کمیته های بازاریابی به عنوان رمز موفقيت شعب استان در جذب منابع 6 ماهه نخست سال، بیان داشت: پيش از آغاز سال 95 طی جلساتی با همکاران ستادی و روساي شعب استان، برنامه هاي اين مديريت جهت بازاريابي و تجهيز منابع در راستاي تحقق سياست ها و اهداف کلي بانک، تدوين شد.
وی افزود: این مدیریت جذب منابع پايدار از طريق بازاريابي و انعقاد تفاهم نامه هاي بلندمدت خصوصا با اشخاص حقوقي را به عنوان مبنای کار خود تعیین کرد، که در طول 6 ماه گذشته در سايه لطف و عنايت خداوند و با پيگيري هاي مستمر و برگزاري جلسات متعدد با اشخاص حقيقي و حقوقي اهداف استان محقق گرديد.
نجفی شعاع ادامه داد: همچنین با برگزاري جلسات مرتب هفتگي و فعال سازي کميته بازاريابي استان، عملکرد شعب در زمینه بازاريابي بررسي و  خروجی آن به اشخاص ذيربط ارائه شد.
مدیر شعب استان ایلام در خصوص اقدامات صورت گرفته در زمينه پيگيري و وصول مطالبات اظهارداشت: در این حوزه، کميته اي با حضور کليه نيروهاي ستادي تشکيل شده که وضعيت مطالبات شعب را روزانه رصد کرده و بصورت هفتگي در محل مديريت تشکيل جلسه مي دهد.
وی افزود: نتیجه اين جلسات به شعب تابعه منعکس مي گردد که بحمداله اين سياست در کنار تلاش مستمر همکاران شعب نتيجه بخش بوده و مطالبات استان مرتبا کاهش يافته است.
نجفی شعاع درباره برنامه هاي مديريت استان ایلام در راستاي تحقق اهداف بانک  گفت: تقویت اصول مشتری مداری و تکريم ارباب رجوع، تاکيد بر اجراي بانکداري اسلامي، کمک به اقشار آسيب پذير جامعه و انجام تعهدات و مسئوليت های اجتماعي از جمله فعالیت هایی است که می تواند به پیشبرد اهداف بانک کمک نماید.
وی افزود: همچنین مشارکت فعال در عرصه اداري، فرهنگي، مذهبي و اجتماعي استان، می تواند در ترویج و تثبیت نام و برند بانک قرض الحسنه مهر ایران نقش بسزایی داشته باشد.
نجفی شعاع با اشاره به لزوم و تاثیر تبلیغات در جذب منابع بانک تصریح کرد: مديريت شعب استان ايلام با برگزاري مراسم اربعين و مشارکت در تبليغات با ساير سازمان ها و نهادها مانند نيروي انتظامي، دانشگاه ها و غیره يک نوع حس وحدت و همسويي را با مخاطبان آن سازمان ها برقرار کرده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: