کد خبر: ۳۸۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳
دوره مديريت هيجان با حضور عبدالمجيد پورسعيد مديرعامل بانك ايران زمين، هادي قديمي عضو هيئت مديره و جمعي از مديران و پرسنل برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي بانك ايران زمين، در اين مراسم پورسعيد ضمن ابراز خوشنودي از حضور در بين همكاران، از زحمات معاون برنامه ريزي و سرمايه انساني و همچنين مدير آموزش تشكر كرد و گفت: تجهيز امكانات به منظور بالا بردن سطح كيفيت آموزش از اولويت هاي مهم در اين حوزه است. همكاران بايد در حين فعاليت روزانه به صورت سيستمي مهارت هاي خود را افزايش دهند تا اين امر باعث بهبود بازدهي و افزايش امتيازهايشان در زندگي شخصي و در نهايت رشد علمي و ارتقاي سازمان گردد.
وي خاطرنشان كرد: همكاران جوان ما بايد طوري برنامه ريزي كنند تا در كنار آموزش صحيح از تجربيات پيشكسوتان به بهترين نحو استفاده كنند.
سپس هادي قديمي، در خصوص ارتقاء سطح علمي پرسنل گفت: همكاران بايد قابليت هاي تخصصي خود را بيش از پيش افزايش داده و با حضور در آزمون ها و مصاحبه هاي بانك توانايي هاي خود را سنجيده و در مسير پيشرفت و ارتقاء شغلي گام بردارند.
در اين دوره كه به همت مديريت آموزش برگزار شد، تقويت سطح رفتاري كارمندان مورد بررسي قرار گرفت. دكتر مهرنوش فهيمي مدرس دوره فوق پس از تقسيم مشاغل به گروه هاي مختلف، در خصوص راه حل هاي كاستن عواقب ناشي از رفتارهاي شاغلين، راه هاي كنترل خشم نگراني و تكنيك هاي كاهش نگراني دردسر ساز صحبت كرد.
در پايان دوره، مديرعامل و معاون برنامه ريزي و سرمايه انساني به سوالات پرسنل شعب پاسخ دادند.

نام:
ایمیل:
* نظر: