کد خبر: ۳۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴
معاون وزیر راه و شهرسازی:
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بحران را نمی‌توان بدون آموزش مدیریت کرد.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از ایسنا؛احمد مجیدی در کارگاه آموزشی مقابله با سوانح هوایی و بلایای طبیعی مهم‌ترین مشکل در مدیریت بحران در مدیران وجود دارد چرا که باور نکرده‌اند که هر لحظه امکان وقوع بحران و حادثه وجود دارد.
 
وی افزود: باید باور داشته باشیم که حادثه هر لحظه می‌تواند اتفاق افتد و برای مدیریت خوب بحران باید از قبل برنامه‌ریزی کرده و آموزش‌های لازم را دیده باشیم.
 
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه از اولین پرواز هوایی که در سال 1292 در تهران اتفاق افتاد تاکنون 2134 نفر از سوانح هوایی جان خود را از دست داده اند، یادآورشد: از این تعداد 977 نفر سرنشینان هواپیماهای مسافربری، 867 نفر سرنشینان هواپیماها و بالگردهای نظامی و انتظامی و 290 نفر حمله ناوجنگی وینسنت آمریکا بوده است.
 
مجیدی ادامه داد: بطور متوسط در هر سال 10 نفر جان خود را در سوانح هوایی از دست می‌دهند اما در سال گذشته تنها 18 هزار نفر جان خود را در سوانح جاده‌ای از دست داده‌اند.
 
وی تصریح کرد: در حال حاضر 89 فرودگاه در کشور داریم که 70 فرودگاه تجاری و 19 فرودگاه غیرتجاری بوده و 365 موقعیت فرودگاهی نیز در اختیار فعالیت‌های کشاورزی است.
 
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه 7 فرودگاه در حال مطالعه و مراحل اجرایی احداث است، خاطرنشان کرد: علل عمده سوانح هوایی کشور ما خطاهای انسانی، نقص فنی تعمیر و نگهداری هواپیما توسط واحدهای فنی و نقش دستگاه‌های ناوبری است.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: وزیر ، راه ، شهرسازی ، فرودگاه
نام:
ایمیل:
* نظر: