کد خبر: ۳۸۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷
بانک تجارت با برپایی یک غرفه تخصصی در دومین نمایشگاه صنعت تراکنش ایران ،اقدام به معرفی آخرین محصولات و برنامه های خود در حوزه بانکداری الکترونیک می نماید.
به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، در این نمایشگاه که از صبح روز سه شنبه یازدهم آبانماه در محل نمایشگاه های دائمی بوستان گفتگوی تهران آغاز شده است ، این بانک در غرفه اختصاصی خود با بهره گیری از شش کانتر تخصصی مرکز ارتباط با مشتریان ، خدمات کارت و کیف پول خرد الکترونیک ، موبایل بانک و اینترنت بانک ، کسب و کارهای نوپا ، بانکداری بین الملل و بانکداری شرکتی تجهیز شده و کارشناسان حوزه‌های خدمات ارزی، اعتباری، روابط عمومی ، بازاریابی و فناوری اطلاعات بانک تجارت نیز با حضور در این غرفه پاسخگوی سوالات بازدید‌کنندگان در خصوص محصولات جدید بانکی و برنامه های این بانک در حوزه تجارت الکترونیک ، بازرگانی خارجی ، حمایت از شرکتهای دانش بنیان و ... هستند.
مدیرعامل بانک تجارت نیز صبح روز سه شنبه در غرفه این بانک حضور یافت و علاوه بر گفتگو با خبرنگاران، پاسخگوی سئوالات و نقطه نظرات دانش پژوهان حوزه بانکداری الکترونیک و صنعت تراکنش در کشور بود . محمد ابراهیم مقدم همچنین  به همراه جمعی از مدیران این بانک از غرفه سایر بانکها و شرکتهای ارائه دهنده خدمات بانکداری الکترونیک در دومین نمایشگاه بین المللی بازدید کردند .
در آئین افتتاحیه این همایش که صبح روز سه شنبه برگزار شد دکتر پزشکیان نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی ، دکتر قضاوی معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی ، حجت الاسلام والمسلمین مصباحی مقدم عضو شورای فقهی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و دکتر پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان و رئیس کانون بانکهای خصوصی کشور به طرح نقطه نظرات خود در خصوص مهمترین موضوعات مرتبط با تحولات اخیر صنعت بانکداری کشور پرداختند .
گفتنی است این نمایشگاه و همایش تا روز پنجشنبه چهاردهم آبانماه با برگزاری سخنرانی ها و کارگاههای تخصصی ادامه خواهد یافت .

نام:
ایمیل:
* نظر: