کد خبر: ۳۸۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹
مدیرعامل بانک قوامین :
مدیرعامل بانک قوامین گفت: عدالت اقتصادی کشور زمانی محقق می‌شود که بانک‌ها سرمایه های خود را در جای جای کشور توزیع کرده و برای توسعه تمام استانها به صورت متوازن برنامه‌ریزی شود.
مدیرعامل بانک قوامین گفت: عدالت اقتصادی کشور زمانی محقق می‌شود که بانک‌ها سرمایه های خود را در جای جای کشور توزیع کرده و برای توسعه تمام استانها به صورت متوازن برنامه‌ریزی شود. وی تاکید کرد: باید این منابع با توجه به شرایط هر استان در همان محدوده جغرافیایی صرف شود و در این زمینه استان یزد با ویژگی ها و توانایی نیروی انسانی و دانش موجود بویژه در بخش اقتصادی می تواند مکانی باشد برای اجرای فعالیت و پیشرفت.
دکتر غلامحسن تقی نتاج مدیرعامل بانک قوامین که در جریان معارفه و تکریم مدیریت شعب این بانک در یزد و در جمع مسئولین انتظامی استانی و گروه کثیری از مشتریان و سهامداران بانک در این استان سخن می گفت با بیان اینکه اجرای برنامه‌های نظام پولی اسلامی در سیستم بانکی کشور ضروری است تصریح کرد: تصویب قانون ربازدایی از جمله مهمترین ملاک‌های اجرایی بانکداری ایرانی به عنوان محور برنامه های نظام بانکی در قوانین کشور بعد از انقلاب اسلامی بوده است. 
وی با اشاره به اینکه ،این قانون 33سال است که در سیستم بانکی کشور تعیین و مصوب شده تصریح کرد : اجرای صحیح این قانون می تواند در زمینه سازی و پیاده کردن نظام پولی اسلامی در سیستم بانکی بسیار موثر باشد. 
مدیرعامل بانک قوامین به لزوم آگاه سازی مردم درباره اهداف سیستم بانکی در راستای پیاده سازی نظام بانکداری اسلامی اشاره و اظهار داشت : امیدواریم بتوانیم با پیاده کردن این سیستم در مسیر قوانین کشور ، موجبات افزایش کیفیت زندگی مردم و توجه به آموزه های اسلامی را فراهم کنیم. 
وی با اشاره به جایگاه بانک در ایران به عنوان یک بنگاه اقتصادی که بیشترین سهم آن به سهامداران به عنوان مالکان بانک و سپرده گذاران اختصاص داده می شود؛ ادامه داد: با وجودی که اقتصاد کشور یک اقتصاد بانک محور است اما فضای خصوصی سازی بانک ها مناسب نیست و باید شرایط فعالیت مطلوب تر و البته قانونمند این بانک ها را فراهم کنیم. 
فرمانده انتظامی استان یزد هم در این مراسم گفت: نیروی انتظامی به عنوان یکی از ارگان های موثر در حفظ امنیت کشور دغدغه های معیشتی و توانمندسازی کارکنانش را دارد که بانک قوامین در رفع آن ها همواره همراه بوده است. 
سردار ایرج کاکاوند افزود: خیلی از گره ها و مشکلات همکاران ما در ناجا با حمایت های بانک قوامین حل شده اما با توجه به گسترش ماموریت های ناجا ، رسیدگی به انتظارات کارکنان از سوی بانک قوامین باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد . 
به گفته سردار کاکاوند بانک قوامین با حل مشکلات ناجا و افزایش و ارتقای روحیه کارکنان نیروی انتظامی به صورت غیر مستقیم در حفظ امینت عمومی جامعه نقش دارد. 
وی ادامه داد: بازتاب این همکاری ها را می توان در کاهش جرائم ، افزایش کشفیات قاچاق و مواد مخدر و سرعت عمل پلیس در شناسایی قاتلان و مجرمان مشاهده کرد. 
بر پایه همین گزارش در این مراسم از زحمات محمدعلی شیروی مدیر قبلی که به عنوان مدیر جدید شعب استان چهارمحال و بختیاری معرفی شده تقدیر و سهراب شجاعیان به عنوان مدیر جدید شعب بانک قوامین استان یزد معرفی شد. 
شجاعیان پیش از این معاون اعتباری شعب بانک قوامین استان کرمان بوده است .

نام:
ایمیل:
* نظر: