کد خبر: ۳۸۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸
استاندار خراسان رضوي:
در حاشيه برگزاري سمينار سراسري مديران بانك قرض الحسنه مهر ایران در مشهد مقدس، اكبري مديرعامل و پدرام رئيس هيّئت مديره بانك با دكتر رشيديان استاندار خراسان رضوي ديدار كردند.
به گزارش اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، اکبری در این دیدار ضمن معرفی خدمات و سبد محصولات بانک بیان داشت: تمامی طرح های تسهیلاتی و خدمات بانکداری این بانک بر پایه سنت الهی قرض الحسنه مبتنی است.
وی افزود: بانک قرض الحسنه مهرایران طی سال جاری در راستای تحقق اهداف و مسئولیت اجتماعی خود در حمایت از نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه گامهای موثری برداشته است.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران ادامه داد: حمایت از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان زندان ها، بهزیستی و همچنین پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به منظور ازدواج جوانان، ودیعه و تهیه مسکن، اشتغالزایی، درمان بیماران نیازمند و غیره تنها بخشی از فعالیت های این بانک می باشد. 
محسن پدرام نیز با تبیین نقش خیرین، نهاد ها و سازمان های دولتی و خصوصی در جذب و تامین منابع قرض الحسنه اظهارداشت: بانک قرض الحسنه مهرایران با تجمیع سپرده های خیرین و تخصیص آن به زمینه های مختلف مانند: رفع مایحتاج ضروری نیازمندان، ازدواج جوانان، تامین خرد مالی برای ایجاد کسب و کار و غیره نقش اساسی در جامعه ایفا می نماید.
در ادامه این دیدار استاندار خراسان رضوي بیان داشت: توسعه متوازن أقصي نقاط كشور به ويژه مناطق کم برخوردار و ارتقاء سطح خدمات رساني به نيازمندان واقعي از جمله رويكردهاي اصلي دولت تدبير و اميد است.
وي خاطر نشان ساخت: با توجه به برنامه هاي دولت و سياست هاي ابلاغي اقتصاد مقاومتي كه از سوي رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده در راستاي حمايت از صنايع و شكل گيري كسب و كارهاي كوچك، بانك قرض الحسنه مهر ايران مي تواند نقشي مؤثر و بي بديلي بر عهده داشته باشد.
در اين نشست صمیمی كه مديرشعب بانك قرض الحسنه مهر ايران در استان خراسان رضوي نیز حضور داشت، دكتر رشيديان اظهار داشت: مشاركت و همراهي بانك قرض الحسنه مهر ايران در استان در سايه مديريت شايسته و توانمند جناب عدالتي و كاركنان دلسوز و ساعي، نقش موثري در رفع بخشي از نيازهاي مالي نيازمندان استان را بر عهده داشته، كه شايسته تقدير است.
شایان ذکر است، در این دیدار که در محل دفتر استاندار خراسان رضوی برگزار شد، حیدری رییس اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز حضور داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر: