کد خبر: ۳۸۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹
سرپرست استان يزد موسسه اعتباري ثامن گفت: کارکنان شعب معرفي طرح‌هاي تسهيلاتي جديد به مشتريان را در اولويت کاري خود قرار دهند.
سرپرست استان يزد موسسه اعتباري ثامن گفت: کارکنان شعب معرفي طرح‌هاي تسهيلاتي جديد به مشتريان را در اولويت کاري خود قرار دهند
يداله علاف زاده با ارائه آمار عملکرد شعب استان يزد و مقايسه آن در سطح ناحيه و شبکه، همکاران را به تلاش مضاعف در کاهش هرچه بيشتر مطالبات دعوت کرد.
سرپرست استان يزد با اشاره به  کاهش مطالبات در برخي از شعب جديت در پيگيري مطالبات را خواستار شد و افزود: با توجه به تغيير ترکيب سپرده‌ها از گران‌قيمت به ارزان‌قيمت همکاران بايد در جذب سپرده‌هاي قرض‌الحسنه تلاش بيشتر کنند.
علاف زاده ادامه داد: با توجه به دستور عمل جديد معاونت طرح برنامه در خصوص ارائه تسهيلات در قالب طرح‌هاي پيوند، تدبير، ماندگار با معرفي هر چه بيشتر طرح‌ها به مشتريان افزايش رشد مصارف و سودآوري ثامن را تضمين کنيد.
در ادامه جلسه غلامرضا کرمي برجذب حداکثري منابع به‌ويژه منابع ارزان‌قيمت و مجاني با توجه به اطمينان مشتريان به ثامن تأکيد کرد و افزود: طرح‌هاي جديد تسهيلاتي با کمک به جذب منابع ارزان‌قيمت، از ريسک کمتري نسبت به تسهيلات بدون ميانگين برخوردار است.
معاون سرپرستي استان يزد بابيان اين نکته که هدف‌گذاري در کاهش مطالبات بايد به‌صورت روزانه باشد، پيگيري هفتگي يا ماهانه مطالبات را بدون فايده و بي‌اثر دانسته و تأخير در وصول مطالبات را منجر به وارد آمدن زيان به سازمان عنوان کرد.
کرمي خاطرنشان کرد: بردباري و سعه‌صدر همکاران در مقابل درخواست‌هاي مشتريان و تعامل با کارکنان امري اجتناب‌ناپذير است.

نام:
ایمیل:
* نظر: