کد خبر: ۳۸۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲
معاون اعتبارات و بین الملل بانک مهر اقتصاد در نشست هم اندیشی مدیران و روسای شعب استان گیلان بر نظارت و اعتبار سنجی دقیق در پرداخت تسهیلات تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان گیلان، ایرج نیک اختر - معاون اعتبارات و بین الملل بانک - در نشست هم اندیشی مدیران، روسا و مسئولین اعتبارات شعب استان، اظهار داشت: در حال حاضر اقشار گوناگون جامعه از تسهیلات بانک بهره مند شده اند لذا باید با نظارت و اعتبار سنجی دقیق توان معوقات را کاهش دهیم و به تبع آن تسهیلات بیشتری به متقاضیان ارائه نمود.
وی با اشاره به قابلیت های بسیاری که در اقتصاد استان گیلان وجود دارد بر شناسایی این ظرفیت ها تاکید کرد و گفت: روسای شعب باید تهدیدات و فرصت های منطقه ی خود را شناسایی و با برنامه ریزی های لازم و همفکری همکاران نسبت به رفع تهدیدات و استفاده از فرصت های موجود در راستای افزایش بهره وری شعب اقدام کنند.
معاون اعتبارات و بین الملل خاطر نشان کرد: در شرایطی که مقام معظم رهبری سال 95 را با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری کرده اند، حمایت از تولید داخلی در راستای تامین نیازهای تولید کنندگان و افزایش محصولات صادراتی یکی از مهمترین عواملی است که می تواند، زمینه مقاوم سازی اقتصاد را فراهم کند.
نیک اختر تصریح کرد: شعب برای دست یابی به سودآوری احتیاج به کارکنان متخصص دارند چرا که برخورداری از نیروی انسانی متعهد و کارآمد پایه و اساس بهره وری را تشکیل می دهد.
وی با تاکید بر رعایت بخشنامه ها و دستورالعمل های ابلاغی، بهداشت اعتباری را یک اصل مهم در بانک ها و بنگاه های اقتصادی عنوان کرد و ابراز داشت: باید تلاش کنیم تا به عنوان وکیل سپرده گزاران و سهامداران این منابع را در چهارچوب قوانین شرع مقدس در مسیر تولید و رشد و شکوفایی جامعه به کار گیریم. 
در ادامه، فریدون حاجی زاده - رئیس اداره امور شعب استان گیلان - به بیان عملکرد استان در شش ماه نخست سال پرداخت و گفت: با تلاش همکاران تلاش کردیم تا ضمن کاهش معوقات ارائه تسهیلات را افزایش دهیم که به حمد ا... توانستیم طی این مدت 140 میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان در استان پرداخت کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: