کد خبر: ۳۸۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷
هفتمین گردهمایی مدیران ستادی و شعب سراسر کشور شرکت بیمه سینا در روزهای 12 و 13 آبان ماه در شهر شیراز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه سینا این همایش دو روزه با هدف تبادل نظر مدیران در خصوص بهبود عملکرد شرکت، ارتقای کیفیت خدمات، استراتژی ها و تعیین راهکارهایی موثر برای سرآمدی سازمان با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین، تمامی مدیران ستادی و شعب سراسر کشورو همچنین نماینده شرکت مادر تخصصی مالی و سرمایه گذاری سینا برگزار شد.
امین شیرکانی مدیرعامل شرکت ضمن خوش آمدگویی به حاضرین به تعامل  هر چه بیشتر بین ستاد و شعب تاکید نمود و هدف برگزاری همایش را ایجاد انسجام بین این دو هرم جهت ارائه راهکارهایی برای رشد هر چه بیشتر مجموعه دانست.
در این گردهمایی دکتر سعید خرقانی نایب رئیس هیات مدیره شرکت سخنرانی خود را با محوریت مدیریت دانش ایراد نمود.
ایشان اظهار داشت: دانش در دنیای پیشرفته امروز سازمان‌ها به سرعت در حال تبدیل شدن به مزیت رقابتی اصلی شده و می‌تواند برای سازمان هایی که به خوبی آن را می‌شناسند و مدیریت می‌کنند، فراهم آورنده فرصت باشد و یا به عبارتی، سازمانی می تواند هویت داشته باشد و راه موفقیت را طی کند که بتواند دانش خود را مدیریت و آن را به ثروت تبدیل کند.
وی افزود فصل تمایز بین گذشته و آینده هر کشور و سازمان، مدیریت دانش است.
همچنین در این گردهمایی عنوان شد که شرکت های موفق همواره در پی یافتن راه حل هایی جهت بهبود وضعیت و حرکت به سمت تعالی بوده اند.در این راستا شرکت بیمه سینا الگوی تعالی سازمانی را به عنوان نقطه آغازین برای ورود به جاده رشد و سرآمدی برگزیده و در این خصوص اقداماتی را انجام داده است تا در محیط رقابتی امروز، در ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان خود بیش از پیش سربلند باشد.
در این همایش آقایان کیومرث رعیت معاون برنامه ریزی و منابع انسانی، عبدالامین خدایی معاون مالی و پشتیبانی، دکتر محمد علی جمالی معاون فروش و توسعه بازار، دکترمهران متین فرد مدیر حسابرسی داخلی  و خانم کتایون هدایت پور معاون فنی شرکت بیمه سینا گزارشاتی را مبنی بر برنامه های جاری و آتی شرکت ارائه نمودند.
همچنین 4 نفر از سرپرستان استان ها به نمایندگی از کلیه مدیران شعب برخی از مشکلات و پیشنهادات خود را ارائه نمودند.
 در پایان امین شیرکانی پس از تشکر از حاضرین و سخنرانان این همایش گفت کلیه اعضای سازمان باید تمامی تلاش خود را به کار گیرند تا علاوه بر افزایش فروش، خدمات را با بهترین کیفیت ارائه دهند.   

نام:
ایمیل:
* نظر: