به گزارش روابط عمومی بیمه دی؛ جلسه ای با هدف بررسی عملکرد شعب و نمایندگان شعبه ساری در محل شعبه برگزار شد.
در این نشست که رییس ، معاون، کارشناسان و نمایندگان شعبه حضور داشتند، مدیریت استان در خصوص نظارت بر امور نمایندگان و شناسایی و حل مشکلات آنها ، ایجاد نشاط در بین نمایندگان برای جذب بازاریاب، رویکرد جدید در ارائه کارت ثالث، آسیب شناسی عدم توفیق در برخی مناقصات، حرفه ای عمل کردن برای جذب پرتفو و آموزش و یادگیری نمایندگان مطالبی را ارائه کرد.
همچنین در ادامه این جلسه صحبتهایی پیرامون سهولت در بازدید خسارت، مشکلات طرح جامع بیمه منازل مسکونی و .. انجام شد.