کد خبر: ۳۸۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱
ساختمان مدیریت شعب بانک ملت در استان گلستان با حضور مدیرعامل این بانک و همچنین استاندار به صورت رسمی به بهره برداری رسید.
 به گزارش روابط عمومی بانک ملت، صادقلو استاندار گلستان در مراسم گشایش این ساختمان از فعالیت های سازنده بانک ملت در این استان قدردانی کرد و اظهار داشت: این بانک به عنوان یکی از بانک های بزرگ و تاثیرگذار کشور می تواند نقش موثری در عمران و آبادانی کشور ایفا کند.
وی با اشاره به پتانسیل های زیاد استان سرسبز گلستان، خواستار مشارکت هرچه بیشتر بانک ملت در اجرای طرح های توسعه ای و تلاش بیشتر در جهت رشد و توسعه همه جانبه استان شد.
دکتر هادی اخلاقی، مدیرعامل بانک ملت نیز در سخنانی از همکاری مسوولان استان با این بانک در بخش های مختلف سپاسگزاری کرد و افزود: بانک ملت آمادگی دارد تا در چارچوب ضوابط و مقررات، نسبت به تامین مالی طرح های توجیه پذیر اقتصادی اقدام و بدین ترتیب سهمی در آبادانی هرچه بیشتر کشور و به ویژه استان گلستان ایفا کند.
مدیرعامل بانک ملت اظهار امیدواری کرد که با توجه به تغییر استراتژی که در این بانک صورت گرفته است، طرح های تولیدی بتوانند در کمترین زمان ممکن و با رعایت کامل ضوابط و مقررات مصوب بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار، از تسهیلات بانکی در جهت راه اندازی و توسعه، بهره مند شوند.
بر اساس این گزارش، در مراسم افتتاح ساختمان جدید بانک ملت در استان گلستان،  مدیران ارشد بانک شامل بهمن اسکندری معاون مدیرعامل در امور شعب نواحی شهرستان، سعید نصری مدیر امور ناحیه چهار، محمود رشیدی مدیر امور پشتیبانی، مسعود نصر اصفهانی مدیرکل روابط عمومی و حمیدرضا جنت پور مدیر شعب استان گلستان، نیز حضور داشتند.

نام:
ایمیل:
* نظر: