کد خبر: ۳۹۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴
رئیس کل بیمه مرکزی
رئیس کل بیمه مرکزی گفت‌: ستاد اربعین در این مدت نرخ‌های گوناگونی را از شرکت‌های گوناگون بیمه گرفت و در نهایت به این نتیجه رسید که بیمه دانا نرخ‌های قابل قبول‌تری نسبت به سایر بیمه‌ها دارد و این موضوع به بیمه دانا اعلام شد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بیمه دانا،عبدالناصر همتی در گفت‌وگو با ایلنا در پاسخ به این پرسش که چرا در اربعین امسال تنها  بیمه دانا به عنوان مجری انحصاری بیمه حوادث انتخاب شد، گفت: همه مسائل مربوط به این قضیه در ستاد اربعین تعیین تکلیف شد.
وی افزود: ستاد اربعین در این مدت نرخ‌های گوناگونی را از شرکت‌های گوناگون بیمه گرفت و در نهایت به این نتیجه رسید که بیمه دانا نرخ‌های قابل قبول‌تری نسبت به سایر بیمه‌ها دارد و این موضوع به بیمه دانا اعلام شد.
همتی با بیان این که از بیمه‌های دیگر نیز نرخ گرفتند اما به دلیل این که باید نرخ‌ها متمرکز می‌شد در نهایت بیمه دانا انتخاب شد، افزود: هر چه عدد بزرگ‌تر باشد می‌توان نرخ‌ها را پایین‌تر آورد و در نهایت نرخی که اعلام شد برای هر فرد حدود 18 هزار تومان تعیین شد، البته نرخ 25 هزار تومان اعلام شد که 7 هزار تومان آن مربوط به فعالیت‌های هلال احمر در اربعین است.
وی گفت: ضمن آن که بایت این رقم 18 هزار تومان نیز بیمه دانا تعهدات زیادی را پذیرفته است از جمله 50 درصد این مبلغ به شرکت بیمه عراقی باید داده شود و کل مبلغ برای بیمه دانا نیست زیرا بسیاری از هزینه‌های بیمارستانی داخل عراق را آنها پوشش می‌دهند.
 وی خاطر نشان کرد: با بیمه دانا هیچ کس دغدغه پوشش بیمه نخواهند داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر: