کد خبر: ۳۹۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰
ابراهیم پور خبر داد:
مدیرعامل بیمه ملت اعلام کرد که این شرکت به طراحی بیمه نامه های جدید در حوزه بیمه های زندگی پرداخته است.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از نقدینه، علیرضا ابراهیم پور مدیرعامل جدید بیمه ملت در جمع خبرنگاران به اعلام برنامه های این شرکت پرداخت و گفت: بیمه ملت اقدام به طراحی بیمه نامه های جدید کرده که بیشتر در زمینه بیمه زندگی بوده و شامل بیمه های عمر و سرمایه گذاری، مسترمی زنان خانه دار، مسترنی پایه و مکمل، تحصیل فرزندان، بیمه جهیزیه و بیمه تامین سرمایه اشتغال می شود.
وی با اشاره به طراحی بیمه درمان خانواده در شرکت بیمه ملت اظهار کرد: در این طرح خانواده می تواند با پرداخت مبالغ تعیین شده از خدمات درمانی در قالب بیمه تکمیلی استفاده کنند.
ابراهیم پور همچنین از طراحی محصول  انحصاری بیمه ملت به عنوان بیمه کارت اعتباری خبر داد و افزود: این کارت در اختیار گروه های مختلف از جمله کارمندان دولت، سازمان ها، نهادها، موسسات، پزشکان، وکلا و... قرار می گیرد و این افراد با استفاده از کارت های اعتباری می توانند اقدام به خرید کلیه اجناس و محصولات ارائه شده در فروشگاه ها به صورت قسطی بپردازند و بیمه ملت پرداخت اقساط این کارت ها را نزد فروشنده ها بیمه خواهد کرد.
وی در زمینه کارت های اعتباری گفت: هیچ سودی از دارندگان کارت دریافت نخواهد شد و تنها فروشندگانی که تحت پوشش بیمه بازپرداخت قسط کارت ها قرار می گیرند، 2 درصد حق بیمه پرداخت می کنند.
مدیرعامل بیمه ملت با اشاره به مشکلات موجود در صنعت بیمه خاطر نشان کرد: اصلی ترین مشکل موجود در صنعت بیمه عدم توسعه فرهنگ بیمه در کشور است که با اشکال در ساختار عملکردی بیمه، وجود انحصار در صنعت بیمه، اشکال در ساختار نظام آموزش و پرورش، ضعف در قوانین و مقررات، وجود نرخ های تکلیفی، عدم اعتقاد به اهمیت صنعت بیمه در سالم سازی اقتصاد، عدم هماهنگی بین مجموعه عوامل داخلی اقتصاد، ضعف دانش عمومی و ضعف آگاهی و ضعف تبلیغات، مشکلات تورم و اقتصادی، عدم توجه به رضایت مشتری، کمبود نیروزی انسانی متخصص، ضعف در خلاقیت و نوآوری و نامناسب بودن نرخ های بیمه ای از مشکلات اصلی صنعت بیمه است.
وی با اعلام این نکته که سهم بیمه زندگی در پرتفوی صنعت بیمه ایران بسیار ناچیز است، افزود: سهم بیمه های زندگی در پرتفوی کل صنعت بیمه 12 درصد است و این سهم در دنیا 50 درصد است.
مدیرعامل بیمه ملت همچنین خاطر نشان کرد: این شرکت تاکنون شعبه نداشته و ایجاد شعب در دستور کار این مجموعه قرار گرفته که با توسعه و ارتقا شبکه فروش محقق می شود و از برنامه های این شرکت می توان به ارائه محصول مناسب، نرخ مناسب و کیفیت خدمات در راستای ارتقا جایگاه بیمه ملت در صنعت بیمه اشاره کرد.
ابراهیم پور همچنین به برنامه های راهبردی بیمه ملت اشاره کرد و گفت: پذیرش ریسک و توسعه پرتفوی، برقراری حاکمیت شرکتی، توسعه شبکه فروش، حفظ سرمایه های انسانی، توجه به نیازهای مشتریان، حفظ توانگری مالی، مدیریت وصول مطالبات و.... از برنامه های اصلی شرکت محسوب می شود.
وی از راه اندازی باشگاه مشتریان بیمه ملت خبر داد و اعلام کرد: شعار ما بیمه ملت، بیمه همراه، بیمه خانواده بوده و تمرکز این مجموعه بر ارائه محصولات مرتبط با خانواده است

نام:
ایمیل:
* نظر: