کد خبر: ۳۹۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲
بانک دی با هدف توانمندسازی و ارتقاء سطح دانش و مهارت کارکنان خود در شش ماهه نخست سال 95 اقدام به برگزاری 127 دوره آموزشی معادل 37 هزار و 608 نفر ساعت کرده است.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از  کل روابط عمومی بانک دی، مجتبی حیدری ـ معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت بانک ـ با ارائه گزارشی از  دوره‌های آموزشی برگزار شده در شش ماهه اول سال اظهار کرد: این دوره‌های آموزشی با هدف توانمندسازی و ارتقاء سطح دانش و مهارت کارکنان و با رویکرد تغییر رفتار آنها انجام شده است.
وی افزود: این برنامه‌ریزی‌ها مطابق با سند نیازسنجی آموزشی مبتنی بر شغل، شایستگی و نیازهای آموزشی اعلام شده از سوی سازمان به صورت منظم در طول سال برنامه‌ریزی و اجرا می‌شوند.
حیدری ادامه داد: دوره‌ها منطبق بر تقویم آموزشی ابلاغ شده در ابتدای هر فصل، به صورت درون سازمانی (اجرا در مرکز آموزش ارزش آفرینان دی) و به صورت برون سازمانی (معرفی به موسسات معتبر آموزشی) برگزار شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: