کد خبر: ۳۹۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷
مدیرعامل بانک ملی: مشتریان بانک ملی ، مشتریانی وفادار و بسیار با ارزش هستند و استحقاق آن را دارند که بهترین خدمات بانکی به آنان ارائه شود.
محمدرضا حسین‌زاده مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به تلاش‌هایی که برای جلب رضایت بیشتر مشتریان و ارائه خدمات بانکی در حداقل زمان و حداکثر سرعت در این بانک در حال انجام است افزود: مشتریان بانک ملی ایران، مشتریانی وفادار و بسیار با ارزش هستند و استحقاق آن را دارند که بهترین خدمات بانکی به آنان ارائه شود.
بانک ملی ایران به عنوان بانک پیشتاز ارائه دهنده خدمات الکترونیکی و اینترنتی علاوه بر سیبا و سبا سامانه جدید و پیشرفته بام را نیز طراحی و ارائه نموده است که با استقبال خوب کاربران مواجه شده است. 
مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به ویژگی‌های این سامانه از تلاش کارکنان بخش IT این بانک برای ارائه خدمات متنوع و منحصر به فرد بانکی طی ماه‌های آینده خبر داد و در همین راستا اظهار داشت: ارائه خدمات بدون اطلاع‌رسانی مناسب به شکست پروژه‌ها منجر خواهد شد.
 مشتریان باید اطلاعات کافی را به آسانترین روش‌ها دریافت کنند تا با توانایی کامل از خدمات ارائه شده بهره‌برداری نمایند. داشتن اطلاعات کافی به بالا بردن بهره‌وری خدمات بانکی کمک بسیاری می‌نماید. 
وی با تاکید بر لزوم همراستایی بانکداری با تغییر شیوه زندگی مردم، افزود: بدلیل سرعت بالای تغییرات در دنیای امروز، هر سازمانی باید تلاش نماید تا در کنار ارائه خدمات به شیوه‌های نوین بخشی از انرژی خود را نیز صرف  فرهنگ سازی  و استفاده مطلوب و بهینه از این خدمات در جامعه نماید تا این ابزارها و خدمات مخل آسایش عمومی جامعه نگردد. 
حسین‌زاده تاکید کرد بانک ملی ایران می‌کوشد به عنوان بزرگترین و مردمی‌ترین بانک کشور با تولید محتوای کارا و مناسب، فعالیت چشمگیری را در این حوزه آغاز نموده و با زبان و ابزاری که برای جامعه و نسل امروزی قابل فهم بوده و در حوصله نسل جوان می‌گنجد این رسالت را به نحو موثری به انجام رساند.

نام:
ایمیل:
* نظر: