کد خبر: ۳۹۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸
مدیر کل بازرسی و حسابرسی بانک مهر اقتصاد در جمع کارکنان استان کرمانشاه، گفت: باید به آموزش در تمامی سطوح بانک توجه جدی داشته باشیم.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان کرمانشاه، محسن منشوری – مدیر کل بازرسی و حسابرسی بانک - در این نشست ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تبریک این ایام به تمامی بسیجیان به ویژه یادگاران هشت سال دفاع مقدس و همکاران، گفت: بانک مهر اقتصاد از کارکنانی ارزشی، ولایت مدار و اخلاق گرا برخوردار است که این مولفه ها در کنار تلاش و امانتداری همکاران، موجب افزایش اعتماد و اطمینان عمومی شده است.
منشوری هدف از نظارت های ستادی را شناسایی نقاط قابل بهبود و تقویت نقاط مثبت دانست و با اشاره به اهداف کلان بانک از تمامی همکاران خواست تا با همدلی و همفکری، استان را در دست یابی به اهداف مورد نظر یاری کنند و با هم افزایی و فعالیت هوشمندانه، زمینه ساز موفقیت در تمامی شاخص های بهروری باشند.
وی با تاکید بر آموزش در تمامی لایه های سازمان، افزود: آموزش در تمامی سطوح بانک باید جدی گرفته شود، چرا که در شرایط فعلی بازار و رقابت شدید بنگاه های اقتصادی، مجموعه ای موفق است که کارکنان آن مجهز به دانش و علوم روز دنیا باشند.
منشوری با اشاره به اهمیت مقوله اقتصاد مقاومتی در سال جاری، اظهار داشت: تحقق این امر مهم نشان از یک نوع جهاد اقتصادی است که بخش بزرگی از رسالت آن بر عهده نظام بانکی است، بنابراین باید برای اجرای آن بیش از پیش تلاش کرد.
مدیر کل بازرسی و حسابرسی با اشاره به اهمیت کنترل های داخلی این مقوله را عاملی مهم در سلامت اداری سازمان عنوان نمود و از زحمات تمامی کارکنان استان کرمانشاه تقدیر و تشکر کرد.
در ادامه، کامران شاه حسینی - رئیس اداره امور شعب استان کرمانشاه – گزارشی از وضعیت استان در شاخص های منابع، مصارف، معوقات و نیروی انسانی ارائه کرد و با تقدیر از تلاش های همکاران خود، ابراز امیدواری کرد تا با کمک، همدلی و همراهی همه همکاران، نقاط قابل بهبود استان مرتفع شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: