کد خبر: ۳۹۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲
مدير ناحيه يک موسسه اعتباري ثامن اعلام کرد: براي اينکه بتوانيم در بازار رقابت کنيم بايد ارتباط با مشتريان را تقويت بانکداري الکترونيک را گسترش و سبد خدمات ارزش خود را کامل کنيم.
عباس فريد زاده در  جلسه روسا و معاونان  شعب سرپرستي‌هاي1 و2 تهران بابيان ويژگي‌هاي يک شعبه خوب ، گفت : در مکان‌يابي شعب بايد دقت لازم را مبذول داريم چراکه يکي از عوامل جذب مشتري   است.
فريد زاده در دسترس بودن ، موقعيت مکاني مناسب ، متراژ مناسب و دکوراسيون جذاب را از عوامل مؤثر و ويژگي‌هاي اصلي يک شعبه دانست .
وي در راستاي مشتري مداري و حفظ منافع سازمان افزود: توجه و اعتقاد به مفهوم سازمان يادگيرنده مي‌تواند راه گشاي بسياري از مشکلات باشد. ما بايد اصالت را به منافع سازمان بدهيم و همواره منافع سازمان را بر مسائل خود ارجح بدانيم و در راستاي اهداف گام برداريم.
مدير ناحيه يک با تأکيد برافزايش قابليت‌هاي فردي و توسعه مهارت‌ها ،اظهار داشت : سازمان پويا پيوسته در حال دادوستد و يادگيري و آموزش است که تفکر سيستماتيک بر آن حاکم است.
فريد زاده افزود: مؤسسه در حال راه‌اندازي يک هلدينگ مالي است که تقريباً در مرحله نهايي و هدف اصلي از تشکيل اين مجموعه گسترش خدمات مؤسسه هست.
وي با اشاره به خصايص يک رئيس شعبه موفق گفت:از مهم‌ترين ويژگي‌هاي يک رئيس شعبه خوب و موفق صداقت و قابل‌اعتماد بودن است.

نام:
ایمیل:
* نظر: