کد خبر: ۳۹۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵
مدير ناحيه سه موسسه اعتباري ثامن از ضرورت التزام و پاي بندي کارکنان و مؤسسه به انضباط مالي و شفافيت در عمليات و صورت هاي مالي گفت و بر پاسخگويي به سهامداران و صاحبان سرمايه تاکيد کرد.
عباس نجفي در بازديد از شعب سرپرستي استان قم در جمع همکاران به تشريح اقتصاد ملي و اشاره به بخش هاي مختلف آن و بازارهاي زير مجموعه بخش مالي از جمله بازار پول شامل بانکها و مؤسسات مالي و اعتباري و بازار سرمايه شامل شرکت هاي بيمه و بورس پرداخت.
وي وصول مطالبات را يکي از راههاي تأمين نقدينگي و بازگرداندن پول به چرخه در آمد شرکت دانست و افزود: پي گيري و وصول مطالبات اولويت کاري شعب است ، رؤساي شعب و مسئولان دواير تسهيلات بايد در هنگام پرداخت تسهيلات با رعايت مجموع قوانين و دستوالعمل هاي شرکت  اقدام به پرداخت تسهيلات کنند.
نجفي اولين گام در وصول مطالبات را گفتگوي حضوري با مديون و ضامن در شعبه  عنوان کرد و با تاکيد بر ضرورت استفاده از خدمات الکترونيک از همکاران خواست با توجه به امتيازات در نظر گرفته شده براي افتتاح انواع حسابهاي کوتاه مدت و بلند مدت ، با تمام ظرفيت و بازاريابي مناسب نسبت به جذب منابع و نقدينگي اقدام کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: