کد خبر: ۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۰
معاون امور ناشران و اعضای بورس اوراق بهادار تهران:
معاون امور ناشران شرکت بورس اوراق بهادار تهران با بیان اینکه طبق رایزنی‌های انجام‌شده امکان بازگشایی نمادهای پالایشی وجود دارد، گفت: این شرکت‌ها احتمالاً تا دو هفته آینده اطلاعات و گزارش‌‌های خود را به بورس ارسال و روند بازگشایی آنان پیگیری خواهد شد.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از فارس؛در جریان نشست خبری قالیباف اصل مدیر عامل بورس اوراق بهادار تهران و معاونانش،‌ امیر حمزه مالمیر معاون امور ناشران درباره آخرین وضعیت شرکت‌های پالایشی اظهار داشت: توقف شرکت‌های پالایشی به دلیل مباحث مطرح در مورد اختلاف نظر با ملی پالایش و پخش است که منجر به عدم ارائه گزارشات این شرکت‌ها شده است.

وی گفت: طبق رایزنی‌های انجام شده که در نهایت به نفع سهامداران تمام شد،‌ برای سال 92 کیفی‌سازی شرکت‌ها به غیر از پالایش نفت تهران منتفی شد.

معاون امور ناشران و اعضای بورس اوراق بهادار تهران گفت: مقرر شد کیفی‌ساز شرکـت‌های پالایش به سال 93 موکول شده و پس از تعیین فرمول آن قراردادها منعقد  و تسویه‌حساب‌ها صورت پذیرد.

وی با اشاره به اینکه امکان بازگشایی نمادهای پالایشی طی دو هفته آینده پس از دریافت گزارشات وجود دارد، گفت: در نهایت به نحوی عمل شد که سهامدار متضرر نشده و به نفع آنان اقدام شود، بنابر این پس از شفافیت روابط میان ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی با پالایشگاه‌ها امکان بازگشایی نمادها وجود خواهد داشت که از حالت توقف درآیند.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: