کد خبر: ۳۹۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴
معاون اعتبارات و بین الملل بانک مهر اقتصاد در بازدید از شرکت آینده سازان سرزمین من، گفت: در تلاشیم تا از عقود اسلامی در جای مناسب خود استفاده کنیم تا مانع از پرداخت تسهیلات ربوی شویم.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد شرق استان تهران،  نیک اختر - معاون اعتبارات و بین الملل بانک - در نشستی که به منظور پرداخت تسهیلات مشارکت برای تکمیل پروژه های این شرکت برگزار شد، با اشاره به افزایش اعتماد و اطمینان عمومی به این بانک، بیان داشت: در حال حاضر در کشور ما 13 نوع عقد تسهیلاتی وجود دارد از اینرو کارکنان بانک مهر اقتصاد ضمن تسلط بر این عقود در تلاش هستند که از تمامی آنها در جای مناسب خود استفاده کنند، تا مانع از پرداخت تسهیلات ربوی شوند.
معاون اعتبارات بانک با تاکید بر اهمیت اخذ وثایق و تضامین، گفت: در عملیات بانکی بدون ربا باید نوع مصرف مشتری مشخص شود لذا درخواست تقاضای مشتری باید شفاف و موضوع تسهیلات مشخص باشد.
نیک اختر خاطر نشان کرد: بانک مهر اقتصاد آمادگی دارد به منظور تکمیل و راه اندازی این پروژه و در راستای کمک به ایجاد فضایی سالم برای خانواده ها، منابع لازم را با پرداخت تسهیلاتی در قالب مشارکت، تأمین نماید.
در ادامه، مهندس حمید رضا زرانیه - مدیر عامل شرکت آینده سازان سرزمین من - اظهار داشت: استاندارد تعلق گرفته به این مجموعه بر اساس معیارهای بین المللی بوده و پارک های آبی موظف هستند از این استاندارد ها تبعیت کنند.
وی افزود: دهکده آبی پارس اولین مجموعه ایرانی است که در سطح بهترین پارک های آبی دنیا قرار دارد و در کنار این مجموعه مجتمع تجاری و خدمات رفاهی نیز در حال ساخت می باشد که فضایی مناسب برای تمامی اعضای خانواده فراهم می آورد.

نام:
ایمیل:
* نظر: