کد خبر: ۳۹۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵
نخستين جلسه کميته نقدينگي سرپرستي استان مرکزي باهدف بررسي راهکارهاي جذب منابع و افزايش نقدينگي برگزار شد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي موسسه اعتباري ثامن در اين جلسه به راهکارهاي مهم در افزايش سپرده و جذب مشتريان قديمي، ترغيب همکاران صف به مذاکره با مشتريان و آگاه‌سازي آنها از طرح‌ها، نرخ‌ها و شرايط جديد موسسه بحث و تبادل‌نظر شد.
 بر همين اساس در اين جلسه وصول مطالبات يکي ديگر از عوامل تأثيرگذار برافزايش نقدينگي عنوان و خاطرنشان شد: وصول به‌موقع مطالبات علاوه بر سوددهي و افزايش نقدينگي، گامي بزرگ در راستاي اعتمادسازي به ضامن و حتي بدهکاران است.
در اين جلسه از روساي شعب درخواست شد ترتيبي اتخاذ شود تا در يک بازه زماني مشخص تمامي پرونده‌ها با استفاده از ظرفيت تمامي همکاران بروز رساني شود. چراکه پيگيري مطالبات فقط معطوف به يک شخص در شعبه نيست و اين امر مستلزم کار تيمي و گروهي است.
براين اساس در اين جلسه بر احترام و برخورد مناسب با مشتريان اشاره و بر بازاريابي مناسب، سرمايه‌گذاري بر روي نيروي انساني، نگاه هدفمند به کار و اعتمادسازي در بين مشتريان تأکيد شد.
در انتهاي اين جلسه با مهم برشمردن افزايش نقدينگي، از محل افزايش سپرده‌ها و محل وصولي مطالبات مقرر شد در اين راه روساي شعب و کارکنان صف و ستاد به سياست‌ها و تصميمات جديد موسسه پايبند بوده و متناسب با آنها حرکت کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: