به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، مرتضی اکبری در این نشست اظهارداشت: این جلسه به منظور بیان مشکلات شعب استان تهران در راستای تسریع در تحقق اهداف بانک تشکیل شده است.
وی افزود: جذب منابع قرض الحسنه در شرایط کنونی اقتصادی کار بسیار دشواری است، اما در این خصوص عملکرد کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان های کشور واقعاً مطلوب بوده و از این بابت جای تقدیر و تشکر دارد.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران ادامه داد: طی سه ماه گذشته فعالیت شعب بانک در تهران و برخی استان های کشور را رصد نموده و تا حدودی با نقاط قوت و ضعف مجموعه آشنا هستم.
وی تصریح کرد: خوشبختانه کارکنان این بانک جوان، پویا و متخصص هستند و خدا را شکر می کنم، مجموعه ای به وجود آمده که از تمامی بدنه بانک برای رشد و توسعه آن استفاده می شود.
مرتضی اکبری بیان داشت: انتظار دارم تا همکاران در این جلسه با صراحت مسائل و مشکلات شعب خود را بیان کنند و مطمئن باشید آنچه که قابل انجام است حتماً محقق خواهد شد.
اکبری در خصوص ارتقاء کارایی برخی از کارکنان بانک خاطرنشان ساخت: پرسنل ناکارآمد مجموعه نیز باید با سایر ارکان همگام شوند، از این رو ابزارهایی وجود دارد که به مدیریت کمک می کند تا این افراد را در مسیر اهداف بانک قرار دهد.
وی با اشاره به مسئولیت های اجتماعی بانک قرض الحسنه مهر ایران اظهارداشت: اساس و فلسفه وجودی این بانک، توانمندسازی افراد ضعیف جامعه است که این اقشار در جنوب شهر بیشتر دیده می شوند و انتظار می رود تا در این مناطق مشتریان بیشتری جذب خدمات و محصولات بانک گردند.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در خصوص زیبا سازی شعب گفت: شعب بانک در سراسر کشور باید آراسته و زیبا باشد و طراحی دکوراسیون آن بر اساس اصول مشتری مداری صورت پذیرد از این رو انتظار دارم تا بر عواملی که بر اشتیاق مشتریان تاثیر گذار است پافشاری کنید و با تلاش و پیگیری لازم نیازهای مراجعین را تامین نمایید.
وی افزود: کلیه همکاران در صف و ستاد بانک قرض الحسنه مهر ایران وظیفه پیگیری دارند تا خواسته ها و مطالبات به حق مردم از بانک کاملاً انجام پذیرد.
مرتضی اکبری در رابطه با ارزیابی شعب اظهارداشت: در ارزیابی های شعب لازم است میزان منابع، نسبت مصارف و معوقات آن در اولویت اول مدنظر قرار گیرد و در مرحله بعدی بحث سود و زیان شعبه، آن هم در قالب پوشش هزینه ها، از محل کارمزد خدمات ارائه شده، محاسبه شود.
شایان ذکر است، توکلی مدیر امور استان ها، سلطانیان مدیر شعب استان تهران و اخوان رئیس اداره اعتبارات نیز در این جلسه حضور داشتند.
همچنین، در ابتدای این گردهمایی توکلی و سلطانیان به ارائه آمار منابع، مصارف و میزان مطالبات استان به تفکیک هر شعبه پرداختتند و این نشست با پاسخ گویی به سوالات روسای شعب توسط مدیرعامل بانک پایان یافت.