![](/files/fa/news/1395/9/21/72118_932.jpg)
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابطعمومی بیمهکوثر؛ مدیرعامل شرکت ضمن بازدید از سرپرستی و دیدار کارشناسان و نمایندگان استان، برقراری ارتباط دوسویه میان مدیران ستادی و مدیران و کارکنان سرپرستیها و نمایندگان سراسر کشور را از عوامل افزایش ارایه خدمات به بیمهشدگان و آحاد جامعه برشمرد و بیانکرد: مدیران و کارکنان شرکت با رویکردی مشتریمدارانه و نیز شناسایی نیازهای مشتریان و اولویتبندی ارایه خدمات براساس آن میتوانند در راستای آرامش و افزایش رضایتمندی ذینفعان گام بردارند.