کد خبر: ۳۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۷
اساسنامه صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران و موافقت با ایجاد سه هزار و 400 پست سازمانی جدید در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، امروز(چهارشنبه) به تصویب هیات وزیران رسید.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از ایرنا؛در جلسه امروز هیات دولت که به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری تشکیل شد، مهم ترین مسایل کشور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این جلسه، تعدادی از پیشنهادهای دستگاه های اجرایی پس از بحث و بررسی، به تصویب هیات وزیران رسید.

آیین نامه جذب، انتصاب و پرداخت فوق العاده ویژه روسا و اعضای شعب سازمان تعزیرات حکومتی از جمله مصوبات جلسه امروز هیات وزیران بود. 

در این آیین نامه شرایط مربوط به جذب و انتصاب روسا و اعضای شعب سازمان، اختصاص شعب بدوی و تجدیدنظر ویژه قاچاق و چگونگی شکل گیری آنها، نحوه انتصاب روسا و اعضای شعب ویژه قاچاق و ضوابط تعیین و پرداخت فوق العاده ویژه تعیین شده است.

با تصویب دولت، به منظور تقویت واحدهای استانی، شهرستانی و بخش سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، تعداد سه هزار و 400 پست سازمانی با رعایت قوانین و مقررات مربوط ایجاد و در اختیار معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهوری قرار می گیرد تا به صورت تدریجی و پس از مهیا شدن امکانات، تجهیزات، ساختمان های اداری و تامین اعتبار لازم و کاربینی، حسب مورد توسط معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهوری به سازمان مذکور اختصاص یابد.

اساسنامه صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران نیز در جلسه امروز، از تصویب اعضای دولت گذشت. این صندوق که موسسه ای است وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران، به منظور ایجاد، توسعه و تقویت اشتغال و کارآفرینی و حمایت از فرصت های شغلی ایثارگران شامل خانواده شاهد (پدر، مادر، همسر و فرزند)، جانبازان، آزادگان و همسر و فرزندان آنان، با شخصیت حقوقی، مالی و اداری مستقل تشکیل و براساس مفاد این اساسنامه فعالیت می کند.


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: