کد خبر: ۳۹۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۷
مدیرعامل آب منطقه‌ای تهران:
مدیرعامل آب منطقه‌ای تهران گفت: طبق برنامه باید 3 هزار حلقه چاه غیر مجاز مسدود شوند. ما 15 میلیارد تومان اعتبار مصوب داریم که تاکنون حتی یک ریال از آن تخصیص نیافته است.
خسرو ارتقایی مدیر عامل آب منطقه ای تهران درباره اجرای طرح احیا و تعادل بخشی سفره های آب زیرزمینی گفت: در طرح احیا و تعادل بخشی سفره های آب زیر زمینی دشت تهران و استان تهران، در برنامه سال 95 قرار است که بر روی حدود 2 هزار حلقه چاه کنتور فهام نصب شود که شرکت برق استان تهران تا کنون  قریب 300 کنتور را نصب کرده است. 
وی افزود: در طرح احیای سفره های آب زیر زمینی در سال 95 باید  3 هزار حلقه چاه نیز مسدود شود که از ابتدای سال تا اواسط آبان ماه بالغ بر  600 حلقه پر شده است.
ارتقایی با ابراز تاسف از عدم تخصیص اعتبار لازم برای اجرای طرح یاد شده تصریح کرد: متاسفانه از ابتدای سال تا کنون اعتباری به این طرح داده نشده است اما برنامه ریزی لازم شده و اقدامات در حال انجام است و اگر تامین مالی شویم به برنامه انسداد 3 هزار حلقه چاه می رسیم.
وی اظهار داشت: ما 15 میلیارد تومان اعتبار مصوب داریم که تاکنون حتی یک ریال از آن  به صورت اوراق و اسناد و نقدینگی،  پرداخت نشده است و فقط بالغ بر 10 میلیارد تومان بدهی به خاطر اقداماتی که تاکنون انجام داده ایم، داریم. لذا طبیعتا اگر این مبلغ داده شود وضعیت بهتر می شود.
منبع: ایلنا
نام:
ایمیل:
* نظر: