کد خبر: ۴۰۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴
براساس امضا تفاهم نامه دوجانبه بين بانك ايران‌زمين و دانشگاه علم و فرهنگ كارت‌هاي دانشجويي و بانكي دانشجويان اين دانشگاه يكي شده و دانشجويان دانشگاه علم و فرهنگ صاحب كارت هوشمند دانشجويي مي‌شوند.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي بانك ايران زمين: عبدالمجيد پورسعيد مديرعامل بانك ايران‌زمين در مراسم امضاي تفاهم نامه دو جانبه دانشگاه علم و فرهنگ و بانك ايران زمين طي سخناني اظهار كرد: براساس اين تفاهم نامه كارت دانشجويي و بانكي دانشجويان و اساتيد دانشگاه علم و فرهنگ يكي مي‌شود و اين كارت به گونه‌اي طراحي شده است كه دانشجويان مقاطع مختلف كارت‌هاي مشخصي خواهند داشت.
وي در ادامه تصريح كرد: طرح يكي كردن كارت دانشجويي و بانكي دانشجويان ابتدا براي حدود ۱۰۰۰ دانشجوي جديدالورود به صورت پايلوت انجام شد و تلاش داريم تمامي دانشجويان مقاطع مختلف و حتي اساتيد دانشگاه علم و فرهنگ نيز از اين كارت‌ها بهره‌مند باشند.
مديرعامل بانك ايران‌زمين حركت به سمت بانكداري ديجيتال را يكي از جهت‌گيري‌هاي مهم و اساسي اين بانك عنوان كرد و گفت: در حال حاضر شرايط به‌گونه‌اي است كه تمامي بانك‌ها بايد از مرحله خدمات بانكداري الكترونيكي به سمت بانكداري ديجيتالي گذر كنند. چراكه سرمايه‌گذاري و برنامه‌ريزي در اين زمينه مي‌توانيم نيازهاي مجموعه‌ها، سازمان‌ها، اقتصاد كشور و مردم را در عرصه‌هاي مختلف برطرف كنيم.
پورسعيد همچنين مشتري‌مداري را از ديگر رويكردهاي بانك ايران‌زمين عنوان كرد و افزود: براساس اين رويكرد تلاش داريم نياز مردم و بخصوص مشتريان را به بهترين نحو پاسخ بدهيم تا خدماتي با كيفيت و سرعت بسيار بالا را به مردم ارائه كنيم.
همچنين دكتر محمدحسين ايماني خوشخو رئيس دانشگاه علم و فرهنگ در اين مراسم، دستاوردهاي اين دانشگاه در عرصه‌هاي مختلف پژوهشي و آموزشي را بي‌نظير توصيف كرد و گفت: دانشگاه علم و فرهنگ به عنوان نهادي وابسته به جهاد دانشگاهي با ۳۰ سال سابقه فعاليت خود را در عرصه‌هاي پژوهشي و علمي شروع كرده و با كمترين وابستگي به بودجه دولت در راستاي دستيابي و اهداف خود روي پا ايستاد و دستاوردهاي خوبي نيز كسب كرد.
وي در ادامه تصريح كرد: دانشگاه علمي فرهنگي در عرصه آموزش و تربيت نيروي انساني نيز سرآمد ساير دانشگاه‌هاي كشور است. در واقع وزارت علوم به عنوان مرجع عالي آموزش كشور به صراحت تاكيد كرد كه اين دانشگاه در عرصه‌هاي آموزشي، پژوهشي و كارآفريني بسيار موفق عمل كرده‌اند.
رئيس دانشگاه علم و فرهنگ با تاكيد بر اينكه دانشگاه‌هاي كشور بايد به سمت كارآفريني حركت كنند، افزود: دولت در برنامه‌ريزي‌هاي خود دنبال راه‌اندازي دانشگاه‌هايي است كه بتوانند مشكل كشور و نيازهاي جامعه را رفع كنند نه اينكه مركزي براي توليد فارغ‌التحصيلان بيكار باشد. همچنان كه بيكاري معضل اساسي در جامعه ما سايه انداخته است.
وي با بيان اينكه بيش از ۱۰۰ هزار صندلي خالي در دانشگاه‌هاي كشور وجود دارد، خاطرنشان كرد: يكي از دلايل بي‌انگيزگي و بي‌رغبتي براي حضور در دانشگاه‌ها، افزايش تعداد فارغ‌التحصيلان بيكار در جامعه است. در واقع اگر دانشگاه‌ها به سمت كارآفريني و تربيت دانشجو براساس نياز جامعه حركت كنند صندلي‌هاي خالي در دانشگاه‌ها پر خواهد شد.
دكتر ايماني خوشخو در پايان با تاكيد بر اينكه تمام رشته‌هاي موجود در دانشگاه علم و فرهنگ براساس نيازمندي جامعه راه‌اندازي شده است، گفت: بيش از ۷۵ درصد فارغ‌التحصيلان اين دانشگاه در صورتي كه به سربازي نروند مشكل بيكاري نخواهند داشت و جذب بازار كار مي‌شوند چراكه در طول تحصيل كارآفرين شده‌اند و در رشته‌هايي نيز تحصيل كرده‌اند كه براساس نياز جامعه در دانشگاه ارائه شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: