کد خبر: ۴۰۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱
تجارت آنلاین- گروه ها و موسسات مالی ژاپن اعلام کردند که درصورتی که دولت ترزا می سیاست واضحی را درباره برگزیت ارائه ندهد این کشور را تا 6 ماه دیگر ترک خواهند کرد.
به گزارش فایننشال تایمز، موسسات مالی ژاپن به دولت انگلیس گفته اند درصورت عدم وضوح رابطه انگلیس و اتحادیه اروپا از این کشور تا شش ماه دیگر خارج خواهند شد.امری که باعث اهمیت برگزیت و دو راهی  خروج بانک های بین المللی شده است.مدیران گروه های ژاپنی که خواستار خروج شدند شامل بانک سرمایه گذاری نومارا و بازار سرمایه دیاوا هستند. به گفته کارشناسان بدترین سناریو ممکن از خروج بانک های خارجی از انگلیس عدم دسترسی این کشور به بازار یکپارچه اروپا و خدمات مالی آنها خواهد بود.

بنا بر گزارش کنفدراسیون صنایع بریتانیا، شاخص انتظارات سفارشات صنعتی در این کشور از منهای ۳ در ماه نوامبر به صفر در ماه دسامبر افزایش یافته است که بالاترین میزان طی ۲۰ ماه گذشته محسوب می شود. بااین حال نرخ بیکاری در این کشور همچنان در سطح ۴.۸ درصد جمعیت فعال باقی مانده و بانک انگلستان نیز پیش بینی خود برای نرخ رشد اقتصادی این کشور در سال ۲۰۱۷ میلادی از ۰.۸ درصد به ۱.۴ درصد افزایش داده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار