به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک سامان، مرضیه عزیزی مدیر بهبود و کیفیت درباره این جایزه گفت: در سیزدهمین دوره ارزیابی ملی کیفیت که توسط سازمان ملی استاندارد ایران و با همکاری انجمن مدیران کیفیت ایران انجام شد، بانک سامان برای مدیریت کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک در گروه محصولی مالی، بیمه و لیزینگ موفق به دریافت تقدیرنامه اشتهار به کیفیت با تایید و امضای رییس سازمان ملی استاندارد ایران شد.
مدیر بهبود و کیفیت بانک سامان تصریح کرد: پیش از این بانک سامان در چهارمین و پنجمین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری در سالهای 1393 و 1394 نیز در حوزه ارائه خدمات بانکداری الکترونیک موفق به دریافت گواهینامههای اهتمام و اشتهار به کیفیت شده بود.
گفتنی است، تقدیرنامه اشتهار به کیفیت یک ستاره ازسوی نیره پیروزبخت رییس سازمان ملی استاندارد ایران به بانک سامان اهدا شده است.