کد خبر: ۴۰۲۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲
مديران ارشد مديريت شعب استان اصفهان بانك ايران زمين در بازديد از كارخانه لوله و پروفيل فولاد آپادانا اصفهان با مدير عامل اين كارخانه ديدار و از نزديك در جريان روند توليد اين مجموعه اقتصادي قرار گرفتند.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي بانك ايران زمين: در ابتداي اين بازديد مهندس دوغي مدير عامل كارخانه ضمن عرض خير مقدم به مديران ارشد بانك ايران زمين در خصوص فعاليت هاي اين كارخانه بيان داشت: اين كارخانه با پشتوانه دو دهه فعاليت مستمر درزمينه توليد انواع قوطي، لوله و پروفيل و انواع مقاطع فولادي صنعتي، ساختماني و تامين محصولات مود نياز بازارهاي داخلي و خارجي در مساحتي به ميزان ۳۷ هزار متر مربع است و در بخش هاي انبار مواد اوليه، سالن توليد و انبار محصولات با توليد سالانه ۶۰ هزار تن و استفاده از كادر مجرب و متخصص با اشتغال زايي بالغ بر ۱۲۰ نفر به صورت مستقيم و غير مستقيم فعاليت دارد.
وي در ادامه اظهار كرد: اين شركت از بانك ايران زمين ۴ فقره LC به مبلغ ۹۰ ميليارد ريال دريافت كرده ودر حال حاضر نياز به ۲۰۰ ميليارد ريال حد اعتباري گشايش LCداخلي دارد تا كارخانه بتواند در چرخه رقابت قرار گيرد.
سپس محمدرضا سبزواري مديريت شعب استان هاي اصفهان، قم، مركزي و چهارمحال و بختياري با بيان و تشريح خدمات متنوع بانك ايران زمين در خصوص افزايش تعاملات بانكي ابراز اميدواري كرد و گفت: بانك ايران زمين در زمينه هاي مختلفي به ويژه صدور انواع ضمانت نامه ها، گشايش اعتباري اسنادي ريالي و ارائه خدمات نوين بانكي از بانك هاي صاحب نام است.
وي در ادامه گفت:كارخانه ها و كارگاه هاي توليدي در جهت ايجاد اشتغال و افزايش درآمد استاني و ملي سهم بسزايي دارند و بانك ها نيز به عنوان پشتيبان از اين سرمايه ملي در راستاي اهداف سازماني گام برمي دارند.
سبزواري افزود: بانك ايران زمين با تمام توان خود آمادگي حمايت از كارو سرمايه گذاري هاي داخلي را دارد و حامي توليد كنندگان داخلي خواهد بود.
در ادامه اين بازديد سبزواري و مهندس دوغي در خصوص مسائل بانكي به بحث و تبادل نظر پرداختند.

نام:
ایمیل:
* نظر: