کد خبر: ۴۰۲۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵
نماینده ولی فقیه در استان یزد:
حضرت آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در دیدار با مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران بیان داشت: سبک زندگی اسلامی برفطرت الهی مبتنی است و بانک قرض الحسنه مهرایران از این نظر بهترین الگوی بانکداری اسلامی می باشد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی و بازاریابی بانک  قرض الحسنه مهر ایران، اکبری مدیرعامل بانک، در این سفر 2 روزه به منظور تبیین خدمات و تشریح اقدامات حمایتی انجام شده در راستای توانمندسازی نیازمندان واقعی جامعه با حضرت آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد دیدار و گفتگو نمود.
آیت الله ناصری در این دیدار ضمن تبریک هفته وحدت اظهار داشت: امور مسلمانان تمامی شئون زندگی  انسان ها را شامل می شود و مسلمین وظیفه دارند در مسائل زندگی و معیشت خود نسبت به یکدیگر اهتمام داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در استان افزود: مومنان باید در مسیری که برای رسیدن به حقیقت کمال انسانی طی می کنند نسبت به یکدیگر احساس مسئولیت داشته باشند و با کمک و همراهی مشکلات را از سر راه برداشته و در مسیر فطرت خدایی قدم بردارند.
آیت الله ناصری ادامه داد: سبک زندگی که خداوند متعال برای بندگان معین فرموده است ما را به مقصود ارزشمند و فلسفه خلقت به دور از هواهای نفسانی هدایت می کند و عزت، کمال، رشد، گذشت و اخلاق را در انسان تقویت می کند.
امام جمعه یزد تصریح کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران به عنوان بانک تخصصی قرض الحسنه، در حوزه اشاعه بانکداری بدون ربا پیشتاز بوده است.
وی افزود: ثواب قرض در احکام و سنت الهی به مراتب بیشتر از انفاق و صدقه است زیرا در مقام قرض، عزت نفس و شخصیت والای انسانی از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.
آیت الله ناصری در پایان اظهار داشت: تلاش خیرین، مردم و مسئولانی که در بهبود وضعیت اجتماعی و معیشتی نیازمندان واقعی جامعه اقدام می کنند ذخیره آخرت و راهگشایی ارزشمند برای اجتماع است و سپرده گذاری در بانک قرض الحسنه مهر ایران می تواند به رشد و توسعه این سنت الهی در جامعه موثر باشد.
مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز در این دیدار بیان داشت: منابع خرد خیرین، سازمان ها و نهادهای دولتی و خصوصی در این بانک تجمیع شده و به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد صفر تا 4 درصد در زمینه های ازدواج جوانان، درمان بیماری های خاص، ایجاد زمینه های اشتغالزایی و کارآفرینی، ودیعه و تامین مسکن وغیره اختصاص می یابد .
اکبری تصریح کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای تحقق مسئولیت های اجتماعی خود و دستیابی به افق های روشن اقتصاد مقاومتی گامهای موثر و مطلوبی برداشته است و بیش از 60 درصد تسهیلات اعطاء شده در زمینه های اشتغال زایی و توسعه کسب و کارهای کوچک می باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: