به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي بانك ايران زمين، در سفري دو روزه پويان شاد معاونت عمليات بانكي ويزدانجو مدير شعب استان ها از شعب استان فارس ديدار كرده با مسئولين و همكاران اين استان به گفت و گو پرداختند.
پويان شاد در اين بازديد ضمن تاكيد بر لزوم ارايه خدمات با كيفيت به مشتريان گفت: بانك ايران زمين جلب رضايت مشتريان را به عنوان استراتژي اصلي خود تعيين كرده و ميكوشد با بهرهمندي از سرمايه انساني زبده و ارايه خدمات نوين نيازهاي بانكي مشتريان را تامين كند.
پويان شاد دراين بازديدها مواردي را از جمله راهكارهاي جذب منابع، صدور ضمانت نامه و خط مشي كلي بانك را به پرسنل يادآوري كرد.
لازم به ذكر است شعب شيراز، ساختمان مديريت و شعب شهرستان مرودشت و زرقان شعبي بودند كه عليرضا پويانشاد معاون عمليات بانكي و مصطفي يزدانجو مدير شعب استانها از آنها بازديد و با تك تك همكاران در محيطي صميمي گفتوگو كردند.