کد خبر: ۴۰۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸
ثبت نام در دومین همایش توسعه توان حرفه ای صنعت بیمه با موضوع "توسعه بیمه های مسئولیت" تا آخر وقت روز جمعه مورخ 95/10/10 تمدید شد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی انجمن حرفه ای صنعت بیمه، به دلیل استقبال گسترده شرکت های بیمه و شبکه فروش از این همایش، مهلت ثبت نام تمدید شد.
گفتنی است، این همایش با محوریت بیمه های مسئولیت، چالش ها و فرصت ها، بازاریابی و فروش بیمه های مسئولیت (مبتنی بر روش های نوین و تجارب موفق متناسب با بازار)، مدیریت ریسک و صدور بیمه های مسئولیت با تاکید بر محصولات جدید و خسارت در بیمه های مسئولیت (بررسی قوانین، آیین نامه ها و کلوزهای مرتبط) در 16 دی 1395 در شهر مشهد برگزار می شود.
علاوه بر این، در روز بعد از همایش چهار کارگاه با عناوین "روشهای ارزیابی و برآورد خسارت در بیمه های مسئولیت" ,"بیمه های مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان", "روشهای محاسبه و ارزیابی ریسک بیمه های ثالث پروژه های ساختمانی و عمرانی" و "روشهای مناسب بازاریابی و فروش بیمه های مسئولیت" به صورت همزمان برگزار خواهد شد که ثبت نام کنندگان در همایش می توانند بصورت رایگان از این کارگاه ها بهره مند شوند.

نام:
ایمیل:
* نظر: