کد خبر: ۴۰۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰
در راستاي ارتقاء همكاري با مراكز علمي صورت گرفت:
مراسم امضاي تفاهم نامه بانك ايران زمين و واحد 10 دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر با حضور مديرعامل، عضو هئيت مديره، اعضاي هيات عامل، مدير آموزش و مدير روابط عمومي بانك ايران زمين و جمعي از مسئولين مركز آموزشي دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر برگزار شد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي؛ عبدالمجيد پورسعيد، مديرعامل بانك ايران زمين ضمن خوش آمدگويي به مسئولين دانشگاه تاريخچه اي از فعاليت اين بانك را بيان كرد و گفت: بانك ايران زمين در چند ماه گذشته سازماندهي جديدي را در جهت ارائه خدمات به مشتريان شروع كرده و برنامه جامع خود را در راستاي تبديل شدن به بانك ديجيتال قرار داده كه هدف آن ارائه بروزترين خدمات بانكداري به مردم است.
سپس پورسعيد از مشتري به عنوان مركزيت مجموعه بانك نام برد و افزود: در بانك ايران زمين تمامي واحد ها سازماندهي خود را حول محوريت مشتري قرار داده اند.
در اين مراسم حق پناهي رئيس مركز آموزش واحد ۱۰ دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر ضمن ابراز خرسندي از حضور و امضاي تفاهم نامه با بانك‌ايران زمين، هدف همكاري اين دو سازمان را ارتقاء هرچه بيشتر بخش خصوصي بيان كرد.
وي اعلام كرد واحد ۱۰ در مواردي همچون آموزش مسئولين در رشته هايي همچون DBA و MBA و نيز فراگيري زبان آمادگي همكاري با بانك را دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: