![](/files/fa/news/1395/10/6/73992_552.jpg)
به گزارش روزنامه تجارت، نخستین اجلاس کارآفرینان برندآفرین ایران با هدف افزایش سهم بازار تولیدات داخلی، به مدت دو روز در مرکز اسناد و کتابخانه ملی آغاز به کار کرد.
در این اجلاس رویکردهایی ازجمله شکوفایی استعدادهای پویای ملی، ترویج فرهنگ ملی سازی صنایع تجاری، حمایت از از تولیدکنندگان داخلی، و خودکفایی تجاری و فرهنگی از جمله رویکردهای این اجلاس دوروزه به شمار می رود.
در افتتاحیه این همایش امیررضا خلیلی، مدیرروابط عمومی موسسه اعتباری ملل ضمن بیان تاریخچه ی تاسیس و فعالیت موسسه درباره موضوعاتی همچون افزایش سرمایه وبرندسازی برای حاضرین در همایش مطالبی را بیان کردند.