کد خبر: ۴۰۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۸
معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 18، از احداث بوستان های 18 گانه و توسعه سرانه‌های فضای سبز در این منطقه خبر داد.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛امیرحسین عساری معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 18 گفت: احداث بوستان های 18 گانه در منطقه 18 نقطه مختلف منطقه 18 در دستور کار معاونت امور شهری و فضای سبز شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
وی ادامه داد: این طرح به منظور توسعه سرانه های فضای سبز، کاهش آلاینده های محیط زیست، افزایش چشم اندازهای بصری، ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان در منطقه 18 در دست اجرا است.
 
عساری اظهار داشت: در این طرح 18 بوستان در 18 نقطه مختلف  منطقه 18 پس از دستور و ابلاغ شهردار منطقه 18 و انجام توافقات لازم با مالکان این بوستان به منظور توسعه سرانه فضای سبز به صورت ضربتی تا پایان سال 93 احداث خواهد شد.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: احداث بوستان های 18 گانه در 18 نقطه مختلف منطقه 18، احداث 24 هزار متر مربع سرانه فضای سبز، برگزاری نشست های تخصصی و هم اندیشی، انجام توافقات لازم با مالکان زمین های مورد نیاز بوستان های 18 گانه منطقه 18 از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
عساری خاطر نشان کرد: احداث و بهره برداری از بوستان مادر در مسیر رود دره کن تا پایان سال 93، پیشرفت فیزیکی 50 درصدی بوستان و تفرجگاه 23 هکتاری مادر تاکنون، افزایش سرانه های فضای سبز در ماه‌های اخیر در اقدامات اجرایی این طرح است.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: بوستان ، پایتخت ، احداث
نام:
ایمیل:
* نظر: