کد خبر: ۴۰۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴
قدرداني از تلاش‌هاي همکار گروه اقتصادنوين عضو تيم ملي فوتبال ايران در مسابقات پارالمپيک ريوطي مراسمي با حضور مديرعامل بانک اقتصادنوين، از افتخار آفريني هاشم رستگاري عضو تيم ملي فوتبال هفت نفره جمهوري اسلامي ايران که در بازي‌هاي پارالمپيک ريو 2016 نايب قهرمان شده بود، قدرداني شد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، در اين مراسم که با حضور ابراهيم جليليان مديرعامل شرکت خدمات مالي و اعتباري راه اقتصادنوين برگزار شد، علي اصغر سفري با اهداي لوح تقدير از حضور موثر عضو خانواده اقتصادنوين در کسب اين مقام ارزشمند قدرداني کرد.
وي در اين ديدار ضمن تبريک به اعضاي تيم ملي فوتبال جمهوري اسلامي ايران در مسابقات پارالمپيک ابراز اميدواري کرد اين موفقيت‌ها با تلاش و کوشش بيشتر استمرار داشته باشد.
هاشم رستگاري همکار شرکت مالي و اعتباري راه اقتصادنوين کاپيتان تيم فوتبال هفت نفره ايران در بازي‌هاي پارالمپيک ريو بود. اين تيم موفق شد در اين مسابقات با شکست رقيبان قدرتمند از جمله تيم برزيل که ميزباني اين مسابقات را بر عهده داشت به ديدار نهايي راه يابد و در نهايت نايب قهرماني اين مسابقات را از آن خود کند. 
رستگاري کارشناس اعتبارسنجي اشخاص حقيقي و حقوقي شرکت خدمات مالي و اعتباري راه اقتصادنوين به عنوان مدافع تيم فوتبال پارالمپيک در کسب اين مقام نقش موثري داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر: