کد خبر: ۴۱۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱
به گزارش تجارت آنلاین، درگیری دولت آلمان با فیسبوک و لطمه های این شبکه اجتماعی به آنگلا مرکل، ترامپ و شبکه دوستان خارجی اش در دوران ریاست جمهوری آمریکا، جریمه شرکت ژاپنی تولید کننده کیسه های هوا و امیدواری سوسیالیست ها به پیشروی مکرون از جمله تیترهای برجسته صفحات نخست روزنامه های معتبر جهان هستند.
*بستن اخباردروغ در فیس بوک – فایننشال تایمز
شرکت فیس بوک در آلمان اقدام به بستن و جلوگیری از اخبار دروغ کرد. این عمل پس از آن رخ داد که دولت آلمان این شبکه اجتماعی را تهدید به جریمه و فیلترشدن کرد. اخبار دروغین در سایت فیس بوک باعث لطمه به روند سیاستهای آنگلا مرکل شده است.

مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان


*شبکه خارجی ترامپ – واشنگتن پست
نگاهی نزدیک به برخی از شرکای تجاری رئیس جمهور منتخب نشان می دهد که دونالد ترامپ زمانی که وارد کاخ سفید شود شبکه شرکای غیرمعمول تجاری خود را نیز وارد سیاست خواهد کرد که برخی از این شرکای سمبل ریسک های سنگین در سرمایه گذاری و برخی دارای مشکل با قانون هستند و تجارتهای مشترکی با ترامپ در آمریکای لاتین ، خاورمیانه و آسیا دارند.

مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان


*شرکت کیسه های هوای خودرو تاکیتا مقصر شناخته شد – نیویورک تایمز
شرکت ژاپنی کیسه های هوای خودرو با پذیرش گناه کار بودن در پرونده اش در آمریکا جریمه ای 1 میلیارد دلاری را پرداخت خواهد کرد. بااین وجود احتمال شکایت جهانی از این شرکت افزایش یافته است . بیشتر خودروهای جهان از کیسه های هوای این شرکت استفاده می کنند.

مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان


*امیدواری سوسیالیست ها به پیشروی مکرون  - فیگارو
مکرون طرفدار اتحادیه اروپا و فردی لیبرال ، وزیر سابق اقتصاد مردم را که نگران رشد ماریون لوپن از حزب افراطی جبهه ملی هستند را به سوی خود کشیده است.

مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار