به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بیمه آرمان، دکتر رئیس الذاکرین در این دیدار که با استقبال گرم و پرشور کارکنان و نمایندگان همراه بود، بر توسعه فعالیت های این شرکت در راستای رعایت اصول بیمه گری، افزایش توان علمی و حرفه ای و تکریم مشتریان و بیمه گذاران تأکید کرد.
وی سیاست و رویکرد جدید این شرکت را توسعه بیمه های خُرد بویژه بیمه های زندگی عنوان و از تلاش نمایندگان در بازاریابی و فروش این نوع بیمه نامه ها قدردانی کرد و خواستار افزایش سهم این رشته در بازار شد.
معاون بازاریابی و فروش بیمه آرمان نقش نمایندگان را نقش اساسی و در خط مقدم و حائز اهمیت دانست و گفت: طبیعی است که مسئولان ارشد شرکت بیمه هم متناسب با این نقش باید هم جبران مناسب زحمات آنها را بکند و هم امکانات لازم را در اختیار آنها قرار دهد و شرکت را طوری اداره کنند که نمایندگان بتوانند با تکیه بر عملکرد موفق شرکت، بازاریابی نمایند.
رئیس الذاکرین افزود: بیمه آرمان برای افزایش سهم خود در بازار لازم است در آداب و عرف بیمه گری، اطلاع رسانی و بازاریابی و در برخورد با مشتریان تجدید نظر کند و اکثر این توقع از نمایندگانی است که بیش از 80 درصد بازار را شناسایی و برای آن بیمه نامه صادر می کنند.
در این جلسه که سعید فاضلی مدیر نظارت بر امور شعب و نمایندگان بیمه آرمان نیز حضور داشت، کارکنان و نمایندگان مسائل و دغدغه های خود را با ایشان در میان گذاشتند و خواستار رسیدگی به مشکلات خود شدند.