به گزارش روزنامه تجارت به نقل از کل روابطعمومی وتبلیغات، برمبنای شاخص های ارزیابی صورت گرفته، این نشان به بنگاه ها و موسساتی تعلق میگیرد که درقبال تاثیرات و پیامدهای تصمیمات و فعالیتهای خود برجامعه ومحیطزیست، به طور شفاف و متکی به اصول اخلاقی احساسمسئولیت میکنند. همچنین، مشاركت در توسعه پایدار، درنظرگرفتن انتظارات ذینفعان سازمان، تطابق با قوانین و سازگاری با هنجارهای اجتماعی، یكپارچگی مسؤلیت اجتماعی در سراسر سازمان و استفاده از آن در روابط خود با دیگران معیارهایی است که نشان مسئولیت اجتماعی را دارای اهمیت مضاعف میکند.
سیدحمیدخالقی مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات بانک انصار پس از اعلام این خبر، ضمن تأکید بر محوریت مسئولیت اجتماعی در بانک انصار در حوزه های راهبردی، به ویژه موضوعات مهم وکلیدی نظیر اقتصادمقاومتی و محیط زیست، گفت: تمامی تصمیمات واقدامات بانک انصار مبتنی بر اولویت مسئولیت های اجتماعی است و این بانک همواره در اجرای قوانین و مصوبات ابلاغی از مراجع حاکمیتی به سود منافع عمومی و مساعدت به پیشبرد اموراجتماعی و فرهنگی پیشتاز بوده است.
مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات همچنین در خصوص برخی از اقداماتی که بانکانصار را موفق به دریافت نشان مسئولیت اجتماعی از سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ساخته است، افزود: این بانک از طریق اجرای برنامه های متنوع و متعدد در حوزههای مختلف اجتماعی ازجمله، توسعه فعالیت های مربوط به قرضالحسنه، ایفای نقش راهبردی در حوزه اقتصادمقاومتی، طرح حاتم وتسهیل ازدواج جوانان، کمک به آزادی زندانیان و کمک به خانوادههای زندانیان، تجهیز بیمارستان ها، امور خیریه و نیکوکاری، ساخت مدارس و مراکز بهداشتی در استان های سراسر کشور و کمک به بازسازی و توسعه عتبات عالیات به مسئولیت های اجتماعی و فرهنگی خود جامه عمل پوشانده است.