به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری ، در نخستین روز این همایش که در روز ۲۹ دی ماه در محل هتل های فرودگاهی با حضور خسرو خواجه حسنی، مدیرعامل، معاونین و مدیران ستاد و شعب برگزار شد اولویت ها و سیاست گذاری های آتی تشریح شد.
مدیرعامل بانکگردشگری در این همایش در سخنانی گفت: در بازار رقابتی موجود بانک ها گریزی جز تن دادن به تغییرات و ارتقای سطح مسئولیت پذیری و تعهد سازمانی ندارند. خواجه حسنی با اشاره به اهمیت توجه به حوزه بانکداری و تجارت الکترونیک در افزایش سطح کیفی ارائه خدمات و توسعه بازاریابی محصول خاطرنشان کرد: باید با تغییر نگرش به نحوه جذب و به کارگیری منابع مشتریان و گسترش مطالعات علمی به ویژه در حوزه تحارت الکترونیک، دارایی معنوی بانک که همان برند سازمانی است را تقویت کنیم.
وی افزود: با بهبود شرایط و مراودات بانکداری بین الملل باید بتوان برنامه های مدونی را در خصوص گسترش بازار بانک در سطح بین الملل و افزایش زمینه سودآوری مهیا کرد.
خواجه حسنی گفت: در بخش محصولات، تشکیل کارگروه خلاقیت و ایجاد محصول برای افزایش مزیت رقابتی ضروری است که بنیان هم افزایی واحدهای مربوطه را برای طراحی محصولات جذاب برای مشتریان جدید و جلب رضایت و تامین نیاز مشتریان فعلی شکل می دهد.
اتکای بیشتر به درآمدهای کارمزدی، ارتقای فرهنگ سازمانی، جوان گرایی و شایسته سالاری در انتصابات و ارتقاهای شغلی و تنوع بخشیدن کمی و کیفی به دامنه مشتریان بانک از دیگر موارد مورد تاکید مدیرعامل بانک گردشگری در همایش سراسری مدیران ستاد و شعب بود.
گفتنی است این همایش در دو روز و با دستور کار هم اندیشی در خصوص آسیب شناسی عملکرد گذشته و سنجش ظرفیت های عملکردی سال آینده با حضور مدیران ارشد برگزار می شود.