کد خبر: ۴۱۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه‌های جهان
به گزارش تجارت آنلاین، سیل صداهای مخالف ترامپ در خیابان‌های آمریکا، ترس پاپ از فاجعه ای به نام "ترامپ" ، دفاع بازارهای نوظهور از جهانی سازی و تلاش نمایندگان پارلمان انگلیس برای توقف برگزیت از مهم‌ترین تیترهای صفحه نخست امروز روزنامه های جهان هستند.
*سیل صداهای مخالف ترامپ در خیابان‌های پایتخت – نیویورک تایمز
یک روز پس از آغاز ریاست جمهوری دونالد ترامپ، صدها هزار نفر از حامیان حقوق زنان در واشنگتن به خیابان‌ها آمدند. تظاهرات مشابهی در حمایت از حقوق زنان و مخالفت با دونالد ترامپ در حدود سیصد شهر آمریکا برگزارشده است.

از تنهایی یک نخست‌وزیر تا وحشت پاپ از

* خطر این است که در بحران درپی منجی باشیم – ال پاییس

پاپ فرانسیس در مصاحبه با ال پاییس در واتیکان خواستار احتیاط درمقابل زنگ‌های خطر پس از انتخاب رئیس جمهور تازه آمریکا شد. رهبر کاتولیک های جهان گفت :« دوست ندارم تا منتظر رویدادها باشم یا صبر کنیم تا عملکرد او(ترامپ) را ببینیم . ما نمی توانیم پیام آور فاجعه خود باشیم».

از تنهایی یک نخست‌وزیر تا وحشت پاپ از

*بازارهای نوظهور خواستار دفاع از جهانی سازی – لوموند
در مجمع اقتصاد جهانی داووس کشورهای نوظهور خواستار دفاع از جهانی سازی شدند. این امر عکس العملی به رویکرد حمایتگرایانه آمریکا است که در وعده های دونالد ترامپ خود را نشان داد. درصورت کناره گیری ایالات متحده از جهانی سازی ، چین می تواند قهرمان تازه جهانی سازی باشد.

از تنهایی یک نخست‌وزیر تا وحشت پاپ از

*تلاش نمایندگان پارلمان انگلیس برای توقف برگزیت سخت – آبزرور
نمایندگان پارلمان انگلیس سعی دارند تا برنامه نخست وزیر ترزا می برای خروج سخت از اتحادیه اروپا را متوقف کنند. این نمایندگان معتقدند ترزا می قدرتی برای اعمال گزینه های سخت برای برگزیت ندارد. نمایندگان حزب کارگر و لیبرال دموکرات بیشترین مخالفت را با روش ترزا می دارند و او در این راه تنها مانده است.

از تنهایی یک نخست‌وزیر تا وحشت پاپ از

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار