کد خبر: ۴۱۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷
شعبه مستقل کيش؛ قهرمان دهمين دوره مسابقات فوتسال كاركنان بانک اقتصادنويندهمين دوره مسابقات فوتسال کارکنان بانک اقتصادنوين و شرکت‌هاي وابسته با شعار "باهم براي هم" و با هدف ارتقاي سلامت روح و جسم سرمايه انساني اين مجموعه برگزار شد و تيم شعبه مستقل موفق شد به مقام قهرماني اين دوره از مسابقات دست يابد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي بانك اقتصادنوين، در ديدار نهايي اين دوره از مسابقات که با استقبال کارکنان اين بانک همراه بود، دو تيم سرپرستي منطقه سه و شعبه کيش به مصاف هم رفتند که در نهايت تيم شعبه مستقل کيش موفق شد با حساب 3 بر 2 تيم سرپرستي منطقه 3 تهران را شکست داده و به مقام قهرماني اين دوره دست يابد.
در ديدار رده‌بندي نيز تيم مديريت سرمايه انساني با حساب 8 بر 2 تيم سرپرستي منطقه نه استان‌ها را از پيش رو برداشت و به مقام سوم دست يافت. در دهمين دوره مسابقات فوتسال کارکنان بانک اقتصادنوين و شرکت‌هاي وابسته تيم سرپرستي منطقه نه استان‌ها به عنوان تيم برگزيده اخلاق مورد قدرداني قرار گرفت.
در اين دوره از مسابقات محسن صالحي از تيم سرپرستي منطقه سه تهران به عنوان فني‌ترين بازيکن و کامران احمدي از مديريت سرمايه انساني نيز به عنوان آقاي گل اين مسابقات معرفي شدند.
لازم به ذکر است دهمين دوره مسابقات فوتسال کارکنان بانک اقتصادنوين و شرکت‌هاي وابسته به همت اداره کارگزيني و رفاه اين بانک با حضور 27 تيم از سرپرستي شعب تهران، ادارات مرکزي، 6 تيم از شرکت‌هاي وابسته، 8 تيم از مناطق استان‌ها و شعب مستقل اسفنديار و کيش در تهران و جزيره کيش برگزار شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: