کد خبر: ۴۱۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹
پس از برگزاری دوره مقدماتی تیم فوتسال استان مازندران، سمنان، کرمان، خوزستان، قم و زنجان از میان 29 استان به مرحله نهایی مسابقات فوتسال بانک قوامین ویژه گرامیداشت دهه فجر راه یافتند.
روابط عمومی بانک در گزارشی به نقل از معاون اداره رفاه بانک با اشاره به اینکه زمان برگزاری مرحله نهایی مسابقات فوتسال به زودی اطلاع رسانی می شود اعلام کرد: درگروه نخست این مسابقات که با حضور تیم های مازندران، گیلان، گلستان، البرز و قزوین برگزار شد. پس از برپایی 10 بازی استان مازندران مقام نخست را کسب کرد و مجوز ورود به مرحله بعدی را دریافت کرد.
درگروه دوم نیز که با حضور تیم استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، سمنان و یزد برگزار شد تیم استان سمنان اول شد. درگروه سوم و با رقابت تیم استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان، فارس و بوشهر تیم استان کرمان مقام اول را کسب کرد.
درگروه چهارم با حضور تیم استان های کرمانشاه، ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد استان خوزستان عنوان نخست را از آن خود کرد.
درگروه پنجم که با رقابت استان های اصفهان، قم، مرکزی، همدان و تهران شرق برگزار شد استان قم مقام اول را کسب کرد. در گروه ششم و پایانی مسابقات هم که با حضور تیم های استان های زنجان، آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل و کردستان برگزار شد تیم زنجان بر سکوی نخست ایستاد.
هم چنین یادآور می شود، مسابقات گروه هفتم نیز 7 و 8 بهمن ماه بین تیم های ادارات مرکزی، مدیریت شعب تهران غرب، شرکت افق توسعه قرن و شرکت ایمن گسترقوام برگزار می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: